Do wniosku należy załączyć następujące dokumenty:
- wniosek (z określeniem ilości wyrobów zawierających azbest, przeznaczonych do usunięcia w roku 2013),
- informację o wyrobach zawierających azbest (wszystkich, na terenie posiadanych nieruchomości),
- oświadczenie, dotyczące zgłoszenia planowanych prac remontowych (zgłoszenia dokonuje się w Starostwie Powiatowym w chwili, gdy gmina Wyszków otrzyma decyzję o przyznanym dofinansowaniu),
- oświadczenie, dotyczące uzyskania prawomocnych decyzji administracyjnych (w przypadku zmiany konstrukcji budynku lub jego rozbiórki, wydawane przez Starostę Powiatu Wyszkowskiego),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przygotowania i realizacji wniosku.
Oświadczenia, dotyczące decyzji lub zgłoszeń do organów administracji architektoniczno-budowlanej, należy wypełnić dla określonego przypadku.
Uwzględniane będą tylko kompletne wnioski, zawierające wszystkie wymagane załączniki.
Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem telefonu 29 743 77 04, adresem e-mail: [email protected] lub osobiście w pokoju 113 Urzędu Miejskiego w Wyszkowie.
Wnioski dostępne będą w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Wyszków.
Źródło: UM