Powiat

Zamknij

Dodaj komentarz

Nowa koalicja w powiecie. Grzegorz Nowosielski oddaje starostę Marzenie Dyl z listy PiS

Elwira Czechowska Elwira Czechowska 09:27, 16.04.2024
216  Nowa koalicja w powiecie. Grzegorz Nowosielski oddaje starostę Marzenie…

W powiecie wyszkowskim powstała koalicja złożona z radnych "Wspólnoty Samorządowej" Grzegorza Nowosielskiego, PSL, KO oraz dwóch radnych KW Prawo i Sprawiedliwość, które przystąpiły do koalicji w zamian za stanowiska starosty i przewodniczącej Rady Powiatu.

Marzena Dyl (z listy wyborczej PiS) starostą, Tadeusz Kuchta z PSL - wicestarostą, Grzegorz Nowosielski, Agnieszka Ołdak-Prokop ze "Wspólnoty Samorządowej Wyszków" oraz Adam Mróz z Koalicji Obywatelskiej - członkami zarządu. Taki ma być - według naszych informacji - nowy skład władz powiatu wyszkowskiego. Do zbudowania koalicji większościowej burmistrz "przyciągnął" także stanowiskiem przewodniczącej Rady Powiatu Iwonę Wyszyńską z PiS. W ten sposób powiatem wyszkowskim rządzić będzie w nowej kadencji koalicja dziesięciorga radnych z komitetów wyborczych: "Wspólnota Samorządowa Wyszów", PSL Trzecia Droga, Koalicja Obywatelska i dwie radne, które zdobyły mandat startując z listy Prawa i Sprawiedliwości. To one pomogły "zbudować" nowy blok koalicyjny Grzegorzowi Nowosielskiemu. Umowa koalicyjna została uzgodniona w sobotę, 13 kwietnia, a podpisana 15 kwietnia. W 19-mandatowej Radzie Powiatu w opozycji zostali w tej konfiguracji: troje radnych komitetu "WIS Masz Wybór" - Danuta Rzempołuch, Arkadiusz Darocha i Bartłomiej Adler, radny Paweł Deluga z "Razem dla Ziemi Wyszkowskiej" oraz pięcioro radnych z PiS - Agnieszka Eychler, Teresa Czajkowska, Krzysztof Wawrzyńczak, Mariusz Bryk i Stanisław Żołyński.  

Nie jest tajemnicą, że od wyborów samorządowych 7 kwietnia w gminie i powiecie trwały rozmowy między przedstawicielami poszczególnych komitetów wyborczych na temat zbudowania większości w radach. Początkowo to PiS wydawał się tym, któremu trudno byłoby zbudować nową koalicję. Żywy jeszcze jest w pamięci sposób, w jaki komitety popierające Grzegorza Nowosielskiego "pozbyły się" PiS z koalicji w Radzie Powiatu w trwającej jeszcze kadencji. Jednak wydarzenia ostatnich dni pokazały, że to ustępujący burmistrz nie ma zdolności koalicyjnej. Najpierw lider opozycyjnego WIS Masz Wybór Adam Szczerba w oficjalnym oświadczeniu poinformował, że KWW WIS Masz Wybór "nie prowadził, nie prowadzi i nie będzie prowadził żadnych rozmów o potencjalnej koalicji ze Wspólnotą Samorządową Grzegorza Nowosielskiego".

Potem podczas debaty kandydatów na burmistrza Piotr Eychler także wykluczył taką możliwość.   

- Zaczęły się plotki, które chciałbym zdecydowanie zdementować. Mieliśmy rozmowy z naszymi kandydatami, którzy byli potencjalnie podejrzani o coś takiego. Nie ma koalicji, nie ma rozmów z tamtą stroną. Nie było do tej pory i ja gwarantuję, że nie będzie - oświadczył kandydat PiS na burmistrza. 

Nowosielskiemu pozostało zatem zastosować wypróbowane już metody - "wyciągnięcia" z komitetów pojedynczych radnych. Padło na Marzenę Dyl (nie jest członkiem PiS, ale startowała z jego listy i aktualnie jest człokiem klubu radnych PiS w Radzie Powiatu), która już wcześniej na swojej politycznej drodze zmieniała kierunek marszu. W 2010 r. Marzena Dyl, która dostała się do Rady Powiatu z list PiS, przeszła na stronę koalicji PSL z "Przymierzem dla Wyszkowa" Justyny Garbarczyk oraz  komitetem "Solidarni-Niezależni" Teresy Trzaski. 

Po ostatnich wyborach Marzena Dyl nie kryła, że z uwagi na bardzo dobry wynik wyborczy oczekiwała "docenienia" jej dotychczasowej pracy w Radzie Powiatu jakimś "prestiżowym stanowiskiem". Z pewnością takich informacji Grzegorz Nowosielski nie mógł zignorować. Był gotów poświęcić nawet własne ambicje (wiadomo, że to on szykował się na stanowisko starosty), aby tylko utrzymać władzę. Do zbudowania większości wykorzystał również słabość radnej - członka PiS - Iwony Wyszyńskiej, której zaoferował stanowisko przewodniczącej Rady Powiatu. Iwona Wyszyńska ma zrzec się w związku z tym członkostwa w partii.

Takie rozwiązanie Grzegorz Nowosielski "przećwiczył" już w obecnej kadencji, kiedy to udało mu się stanowiskiem przewodniczącej Rady Powiatu "przyciągnąć" byłą radną PiS - Ewę Bartosiewicz. Jej głos pozwolił zbudować większość wymaganą do odwołania poprzedniego starosty Jerzego Żukowskiego i zarządu powiatu. Dziś Ewa Bartosiewicz znalazła się poza składem rady, gdyż wyborcy nie udzielili jej wystarczającego poparcia do zdobycia mandatu. 

[ZT]19401[/ZT]

Do nowej koalicji powiatowej nie zaproszono jedynego radnego Komitetu "Razem dla Ziemi Wyszkowskiej", Pawła Delugi, który w tej kadencji jest członkiem koalicji i zasiada w zarządzie powiatu. Ponoć miał stawiać zbyt wysokie oczekiwania - funkcję starosty. 

- To są plotki. Teraz będzie taka retoryka szerzona - mówi Paweł Deluga. Potwierdza jednak, że nie podpisał z nikim umowy koalicyjnej. 

Dziś popołudniu nasza redakcja otrzymała oświadczenie członków nowej koalicji w tej sprawie.

***

OŚWIADCZENIE

KOALICJA DLA ROZWOJU

Radni Rady Powiatu w Wyszkowie wybrani w wyborach 7 kwietnia zawarli koalicję programową, której celem będzie zapewnienie skutecznego pozyskiwania środków unijnych i krajowych dla zrównoważonego i dynamicznego rozwoju powiatu. Ponad podziałami politycznymi i różnicami poglądów Radni porozumieli się co do priorytetów rozwojowych, wspólnej wizji rozwoju powiatu w oparciu o skuteczne pozyskiwanie środków oraz szeroką współpracę samorządową, strategie i programy ponadlokalne.

KOALICJA DLA ROZWOJU jest otwarta na pozostałych Radnych ze wszystkich komitetów. Tworzący ją Radni widzą możliwość współpracy, zapraszają do tej współpracy i są otwarci na postulaty programowe służące wspólnemu dobru mieszkańców powiatu wyszkowskiego.

KOALICJĘ DLA ROZWOJU tworzą: Paweł Abramczyk, Marzena Dyl, Marek Kaniewski, Tadeusz Kuchta, Adam Mróz, Grzegorz Nowosielski, Agnieszka Ołdak-Prokop, Mieczysław Pękul, Elżbieta Piórkowska, Iwona Wyszyńska.

KOALICJA DLA ROZWOJU podjęła decyzję o desygnowaniu na stanowisko:

- Starosty Powiatu Wyszkowskiego - p. Marzenę Dyl,

- Wicestarostę Powiatu Wyszkowskiego - p. Tadeusza Mirosława Kuchtę,

- Przewodniczącego Rady Powiatu - p. Iwonę Bogusławę Wyszyńską.

Czytaj także: Nowa Rada Powiatu wybrana!

Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (216)

WyborcaWyborca

0 0

I ty to nazywasz odwagą? Już niżej upaść się nie da!!

17:23, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BoloBolo

0 0

Czas się pozbyć tej kliki z Wyszkowa.

20:05, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

To się popisały!!!!

17:23, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZosiaZosia

0 0

Szanowni Państwo, mnie naprawdę nie dziwi decyzja obu Pań.To, co się działo przez ostatnie lata w wyszkowskim PiS, zebrało właśnie swoje żniwo.Poseł z Pułtuska narzucając swoje rządy skłócił całe środowisko. Było bezprawie, lipne "po szerokich konsultacjach"wybory pełnomocników gminnych i powiatowych,brak zebrań członkowskich i zamiatanie pod dywan nadużyć. Promowano głównie osoby skrajnie nieuczciwe i z zarzutami prokuratorskimi. Chyba pamiętają Państwo, kto, m.in. z naszego powiatu startował na posła z list PiS w 2023 r. Do tego WiS i MW nie kryli sympatii do najbardziej pokrętnej z tych struktur. Liderzy komitetu nie tylko spędzali razem wolny czas(ogniska,grille)

20:16, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZosiaZosia

0 0

,lajkowali na FB,to nawet jedna z Pań jeżdziła z tą kompromitacją do Pułtuska i miała startować do powiatu z list PiS. Tę współpracę dokumentuje wiele zdjęć, ostatnio nawet ową zażyłość widać chociażby na zdjęciach z debaty kandydatów na burmistrza przed II turą wyborów. To przykre,że tak bez żadnej refleksji negujecie decyzję P. Dyl i P.Wyszyńskiej a nie patrzycie na całokształt, nie patrzycie na siebie i z kim Wy chcieliście się układać.Proszę nie traktować wyborców jak głupców.

20:18, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jan KowalskiJan Kowalski

0 0

A druga strona medalu? Rola "niezłomnej" Teresy nie była bez znaczenia. Nie można prowadzić struktur od wyborów do wyborów. Miała prawie dwa lata, zaniechała spotkań i konsultacji, wspólnego obchodzenia świąt katolickich i można by tak długo. Zosia samosia.

18:30, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZabrodziakZabrodziak

0 0

Wielka kompromitacja została z niczym. Nie dali jej posła, nie dali wystartować do sejmiku, nie dali też wójta.Skoro nawet mieszkańcy Zabrodzia pokazali jej środkowy palec, to chyba nie wątpliwości, że zapracowała na ten wynik. Czy naprawdę myśłała, że zapomniano o jej grzechach?Chwaliła się,że zostanie wicestrostą w Garowlinie, ale tam PiS przerżnął wybory i znowu pat. Miała następnie zostać starostą w powiecie wyszkowskim, ale niestety i tym razem strategia zawiodła.

20:21, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jan KowalskiJan Kowalski

0 0

Wyszynka po ukończeniu Collegium Tumanum jak najbardziej nadaje się na stanowisko Przewodniczącej. Pasuje do reszty. Ale sprzedała się nie tylko za pensję Przewodniczącej, a jeszcze za stołek Kierownika KRUSU. W przeciwnym razie byłaby odwołana. Tak to prywatne
korzyści biorą górę. A taka była PISówa. Kasa się liczy, kasa. Pewnie skończy jak Bartosiewiczowa. Nowosielski wykorzysta i rzuci. Sobczak triumfuje, że kolejny raz załatwił PIS.

18:32, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZabrodziakZabrodziak

0 0

. A tak jeździłą, negocjowała, wspierała kandydata PiS na burmistrza,a przede wszystkim urabiała WiS i MW na swoją nutę. Nic z tego nie wyszło,poza tym że mocno nadszarpnęła wiarygodność WiS i MW.

20:25, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rozumowanie.Rozumowanie.

0 0

Jak PiS Dylowej i Wyszyńskiej dogada się z Nowosielskim to jest wielka zdrada, ale jak PiS Czajkowskiej i Żukowskiego dogada się z Nowosielskim to jest to święta koalicja. To nie jest kłótnia o zdradę, czy nie zdradę, ale o stołki, czego nie może przeboleć Czajkowska, bo została wykolegowana, bo się zakiwała.

07:57, 26.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PobożnyPobożny

0 0

Gratuluję Panu Burmistrzowi zmysłu organizacyjnego oraz wszystkim radnym którzy przystąpili do tej koalicji że nie dopuścili mafii do zarządzenia naszym powiatem. Życzę pomyślnego zarządzania i rozwoju powiatu

18:45, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZosiaZosia

0 0

Czy ta kobita, nie może się wziąć w końcu do uczciwej roboty? Podobno po Brańszczyku też lata, i szuka wakatu. Wsydu nie ma, wyrzucili ja z Krusu, wyrzucili z Kowru, nie chcą jej nawet w rodzinnej gminie. Może czas najwyższy znaleźć inny pomysł na życie.Wieśka ta kompromitacja może i urobi, ale z Cezarym to już jej sie nie uda.

20:27, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zwolennik PiSzwolennik PiS

0 0

Niestety dopóki będą tacy ludzie jak burmistrz Nowosielski, który kupuje radnych i będą tacy ludzie jak Dyl czy Wyszyńska z chorego wyszkowskiego PiS, który zachorował za czasów Sobczaka, to nie będzie sensu chodzić na wybory. Teraz trzeba zagłosować na Piotra Płochockiego z Masz Wybór bo to jedyna spójna drużyna, która trzyma się razem i nie dała się podkupić. Też dobrze, że są takie osoby jak Adam Szczerba, Monika Bieżuńska czy Bogdan Osik, którzy są ludźmi honoru i nie ulegli pokusie kupna-sprzedaży w wyszkowskiego samorządu. 21 Kwietnia głosujemy na Płochockiego bo od czegoś trzeba zacząć.

18:45, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZabrodziakZabrodziak

0 0

Joanna do Budomuru !

20:31, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zwolennik PiSzwolennik PiS

0 0

Ja na miejscu Teresy Czajkowskiej odwinął się tej bandzie i zagadał do Delugi , który został wyautowany oraz do Mroza z PO, który został pominięty w układance a jest tylko niewielkim naczelnikiem i dodatkiem do zarządu powiatu. Zaproponowałbym Mrozowi starostę albo wicestarostę i coś Deludze sensownego. Ukróciłoby to sku....two w wyszkowskim samorządzie a Nowosielski okazałby się politykiem skończonym. Myślę, że Masz Wybór też byłoby za ukróceniem tego oszukiwania społeczeństwa Wyszkowa przez bandę Nowosielskiego.. Pani Tereso do dzieła, nie ma pani nic do stracenia a pokaże, że ma cojones.

19:31, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Za karę, czy w nagroZa karę, czy w nagro

0 0

Czarna rozpacz, zastępcą burmistrza Teresa Czajkowska. Za dwukrotne zaprzepaszczenie władzy w powiaiecie powinna podać się do dymisji, uzurpatorka.

21:39, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do myślących inaczejdo myślących inaczej

0 0

Ktoś ma problemy z czytaniem z zrozumieniem. "Nowosielskiemu pozostało zatem zastosować wypróbowane już metody - "wyciągnięcia" z komitetów pojedynczych radnych. Padło na Marzenę Dyl", "Do zbudowania większości wykorzystał również słabość radnej - członka PiS - Iwony Wyszyńskiej, której zaoferował stanowisko przewodniczącej Rady Powiatu. Iwona Wyszyńska ma zrzec się w związku z tym członkostwa w partii.", "Takie rozwiązanie Grzegorz Nowosielski "przećwiczył" już w obecnej kadencji, kiedy to udało mu się stanowiskiem przewodniczącej Rady Powiatu "przyciągnąć" byłą radną PiS - Ewę Bartosiewicz". Nie ma tu do czynienia z rozmowami koalicyjnymi Nowosielski - Czajkowska (PiS) tylko zwykła korupcja polityczna i tym to się różni.

10:13, 26.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ProsteProste

0 0

"Człowiek nie partia - to ważna sprawa. Później tak Dyl czy Wyszyńska dziwi się, że prezes wybrał Czajkowską a nie ją i nie mają nic do powiedzenia. " Jak dwie doświadczone radne nie mają u Czajkowskiej nic do powiedzenia, to niech się z prezesem nie dziwią, że nie ma w powiecie rządzenia.

21:53, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do myślących inaczejdo myślących inaczej

0 0

Radne jeśli to zrobią a jest jeszcze czas do pierwszej sesji na wycofanie się z tego porozumienia to będą oskarżane o korupcję polityczną jak radny Wojciech Kałuża z Sejmiku Śląskiego. Pokozakował 5 lat i teraz pierwszy ruch rządu Tuska to było wyrzucenie tego radnego z spółki państwowej. Tu w Wyszkowie powinno to być przypominane przez całą kadencję, także innym członkom rodziny. To jest korupcja polityczna i to jest zło.

10:24, 26.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca PiS.Wyborca PiS.

0 0

Z tego co się wydarzyło wynika jasno że Eychler na stanowisko burmistrza to ustawka Nowosielskiego. Każdy głos na Eychlera to głos na koalicję Nowosielskiego krętacza, manipulanta i jego koalicję. Pozostał tylko Płochocki.

19:46, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zawiedzionyzawiedziony

0 0

Ktoś tym PIS i tym co się zadziało zarządza. Pełnomocnik powiatu i gminy przy pomocy słynnego szefa sztabu. To ewenement stracić władzę w tydzień po wygranych wyborach ( dwa lata po stracie na własne życzenie władzy w starostwie) - gratulacje, a rozczarowanie wyborców ? Jaki Pan taki kram !

20:07, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zwolennik PiSzwolennik PiS

0 0

Ktoś od nowosiela dorwał się do kompa i próbuje swoich nakręcić. Nie da się obronić koalicji w powiecie bo to koalicja wstydu. Bala jest mało interesująca ale ten wasz Nowosiel- nie został posłem, nie został senatorem, nie został wojewodą, nie został na ciepłej posadce w u Hołowni, nie został starostą, nie został wicestarostą. Może zostanie prezesem Poczty Polskiej i wróci na stare śmiecie.

22:15, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

0 0

Podobną opinię słyszałem w starostwie. Urzędnicy maja dość radnych i starostów, którzy nie są ludźmi honoru i kupczą stanowiskami. Do dzieła pani Czajkowska.

20:08, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

CiekaweCiekawe

0 0

Czy WIS zgodzi się, żeby w koalicji z PiS starostą został bezwstydny roszczeniowiec Deluga?

22:35, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Druga strona medaluDruga strona medalu

0 0

Nie liczyła się z nikim i niczym, po trupach aby do celu. Zausznika sobie znalazła. Utrupiła powiatowych radnych PiS i Masz Wybór swoją partyzantką. Ktoś dobrze napisał - Czajkowska "skleciła" PiS, a powinna solidnie i uczciwie odbudować. Ambitna amatorka kolejny raz zakiwała się z zawodowcami.

20:32, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

demokratademokrata

0 0

Podobno VIP z Pułtuska ma poprosić, żeby kobiety wróciły do PiS.

23:01, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyszkowianiewyszkowianie

0 0

Apel do wybranych radnych miasta i gminy Wyszków z "WIS Masz Wybór" i "PiS". Musicie się dogadać ponad podziałami!!. Uzyskaliście łącznie prawie 53% naszych głosów. Macie łącznie 12 radnych, a opozycja tylko 9. Nie może być tak jak w powiecie. Wasi wyborcy Wam by tego nie wybaczyli. Dobro naszego miasta i całej gminy Wyszków ponad wszystko. CZAS NA PRAWDZIWĄ ZMIANĘ !!!Trzymamy mocno kciuki.

20:36, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Człowiek, nie partiaCzłowiek, nie partia

0 0

Pułtusk z Ostrołęką przez lata rozgrywają Wyszków. Nie mamy przez to posła, senatora, sejmiku. Nie wyobrażam sobie, żeby burmistrzowie, czy starości jeździli teraz po wytyczne do Pułtuska. Tymczasem w niedzielę przypieczętujmy zwycięstwo Piotra Płochockiego, żeby nie było żadnych wątpliwości.

23:19, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Co te kobiety mają w głowach? Jedna z nich jest nauczycielką, jaki przykład daje młodzieży, czy ktoś będzie ją darzył szacunkiem? Nie, nie i jeszcze raz nie. Na szacunek to trzeba sobie zasłużyć. Druga Pani też nie lepsza. Poczekajmy jeszcze chwilę, każdy kij ma dwa końce, zobaczymy jak to wszystko się ułoży? Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni

20:45, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

0 0

Komentarz do komentarza:
"Czy WIS zgodzi się, żeby w koalicji z PiS starostą został bezwstydny roszczeniowiec Deluga?"
Jeśli się zgodzi to u wielu ludzi będą spaleni. Sam głosuję na WiS żeby takich cwaniaków jak Deluga nie oglądać na ważnych stanowiskach. Mam nadzieję że mnie nie zawiodą.

05:54, 20.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PO PISPO PIS

0 0

Pani "niedoszła starosta" za pewna stanowiska sama siebie przerobiła? po kwiatach, ukłonach i władzy.

20:55, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jam KowalczykJam Kowalczyk

0 0

Staruszek z Pułtuska to niech się zajmie tamtejszymi strukturami, bo doprowadził je do stanu, że PiS nie miał tam nawet komitetu pod własną nazwą.

07:55, 20.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObiektywnyObiektywny

0 0

I gdzie są teraz ci wszyscy pederaści co mądrzyli się, że Balowa będzie starostą?
Ze 2 dni temu jakiś kochający inaczej produkował się, że Lesio nim będzie, żenada!!

20:57, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WPUWPU

0 0

Państwo ważni z PiS zniechęcili Balę do startu do sejmiku, a w zamian nie wystawil kandydata z powiatu wyszkowskiego. Za to Kowalczyk przywiózł nam w teczce swoje najnowsze odkrycie towarzyskie panią Igatowicz i kazał na nią głosować. W efekcie nie mamy radnej Bali w sejmiku, a nowa/stara maskotka ex wicepremiera też się nie dostała.

08:37, 20.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PodobnoPodobno

0 0

Krytykujecie decyzję pań, miały odwagę wystartować w wyborach, osiągnęły dobry wynik, sięgnęły po więcej. Brawo. Pani która okrzyknęła się zastępcą burmistrza nie miała odwagi stanąć do wyborów na radną... Czyżby świadoma iż jest niewybieralna

21:01, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

;D;D

0 0

Teresa Czajkowska tylko udowodniła, że nie licząc się z niczym i nikim skupiona była nie na odbudowie PiS, ale wykorzystaniu PiS do własnych celów. Dla niej nie ma nic poza czubkiem jej własnego nosa. Liczą się tylko stołki i władza nad innymi. Kolejna porażka i składanie na sztabowca, którego zatrudniła bez konsultacji, nielicząc się z nikim, niczego nie zmieni. Nie dbała o wewnętrzną integracjię, obranych radnych miała za bezmyślne pionki, które ustawiała jak chciała. Nie szanowała ich.

21:07, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyszków samorządnyWyszków samorządny

0 0

Ten Hniek K. to okazał się słabym ministrem środowiska i jeszcze słabszym ministrem rolnictwa, który bagatelizował do końca zalew ukraińskiej trucizny nazwanej doraźnie zbożem technicznym. W Pułtusku struktury mu podziękowały, a ludzie stworzyli niezależny komitet, który szansy na przejęcie wladzy jednak nie ma. Pan Heniek, jako kreator wyszkowskich struktur też nie ma się czym pochwalić. Przestrzelił potrójnie z Joanną B. (poseł, wójt, sejmik) i Renatą R. (poseł, wójt) i Jurkiem Ż. (wójt, radny powiatowy). Już wystarczy tych jego roszad i namaszczeń słabeuszy, żeby broń Boże ktoś mu w przyszłości nie zagroził. Niech szuka szczęścia chociażby w całkowicie podporządkowanym mu Makowie Maz.

11:29, 20.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Femme fatale wyszkowFemme fatale wyszkow

0 0

Nie zdziwcie się jak jeszcze w gminie się zakiwa i wszystko szlag trafi. A np. taki Pokraśniewicz niewiele różnił się od Paradowskiego. W wielu wrażliwych społecznie głosowaniach było mu po drodze z Nowosielskim.

21:24, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Idzie Grześ przez wiIdzie Grześ przez wi

0 0

Marzeno Dyl i Iwono Wyszyńska poszłyście złą drogą !!!! To się zemści.

21:29, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jaka piękna katastroJaka piękna katastro

0 0

Porażką jest i to, że baleron pułtuski namaścił Czajkowską na szefową, a ta wykolegowała Rębałę i Żukowskiego pozbawiając ich możliości startu do rady powiatu, a w walce o fotel wójta pozostawiła ich samym sobie. No i te jej samobójcze posunięcia w kierunku zawiązania koalicji z PSL, zamiast uszanowania własnych radnych i naturalnego partnera Masz Wybór, co poskutkowało utratą możliwości przejęcia władzy w powiecie. Na własne pocieszenie Czajkowska wymyśliła sobie, że zostanie burmistrzem, albo jego zastępcą w gminie Wyszków. Krytyka niezadowolonych spłynęła po niej jak po kaczce. Można?

12:20, 20.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jan KowalskiJan Kowalski

0 0

Mam wrażenie, że WIS strasznie się obawia, że nie dogadają się z PIS .... i bardzo słusznie. Zbyt dużo pisali negatywnych postów na temat tej partii. To się może zemścić.

21:33, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Jan KowalskiDo Jan Kowalski

0 0

I bardzo słusznie, najpierw oczerniają a potem chcą się dogadywać, żądają deklaracji itp. To może niech sami złożą stosowne oświadczenia, im szybciej tym lepiej, bo bez większości w radzie nadal będą w opozycji i nic dla tego miasta nie zrobią, nawet mając burmistrza.

21:38, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja do ObserwatorJa do Obserwator

0 0

"Sam głosuję na WiS żeby takich cwaniaków jak Deluga nie oglądać na ważnych stanowiskach". Obserwatorze zrobiłeś mi dziś dzień :-) ale to sama prawda, Deluga wykorzystuje miejsce pracy, czas i uczniów do własnych celów. Na siłowni uczniowie nie ćwiczą, było to kłamstwo wyborcze , widocznie nie są społecznoscią szkolną. Boisko w opłakanym stanie, dzieciaki bardzo niszcza buty, ale to nie jego dziedzina wiec czegóż się spodziewać. Skończyło się też rumakowanie z kumplami po lesie, a wyszydzanie z innej osoby z parasolem w ręku pokazuje, ze nie jest wzorem dla uczniów, bo zwyczajowo nie szanuje innych.

12:57, 20.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WaldemarWaldemar

0 0

PiS załatwił pracę Wyszyńskiej w KRUS a ona zdradziła PIS

21:43, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kalendarz gminnych wKalendarz gminnych w

0 0

7 grudnia - Kurpiowska Kuźnia Mistrzów - maszynka Delugi do trzepania kasy. Impreza biletowana o charakterze komercyjnym.

13:35, 20.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SmacznegoSmacznego

0 0

Pani Wyszyńska w związku ze stratą przez PiS władzy była w KRUS na wylocie. Co jej Czajkowska zaproponowała? Nowosielski załatwił jej przedłużenie stołka, więc skorzystała. Ludzi trzeba szanować i doceniać. Liczyć się także ze zdaniem innych.

22:01, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyszków, stolicą oprWyszków, stolicą opr

0 0

Niedoszły starosta Deluga, niech sobie tę kuźnię kurpiowską zabiera do powiatu razem z na nadskakującą mu naczelnik Wittich. Wyszków obejdzie się bez tej wątpliwej promocji miasta mordobiciem.

14:03, 20.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

TeresaTeresa

0 0

Już była w ogródku, witała się z gąską. Pan Bóg nie rychliwy, ale sprawiedliwy.

22:06, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BABEN GRUBENBABEN GRUBEN

0 0

MORDEN BITEN

14:21, 20.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

OLOOLO

0 0

GRUBEN BABEN>.

20:57, 20.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do smacznegoDo smacznego

0 0

Uważaj bo się udlawisz tym szacunkiem dla Wyszyńskiej. Stołek polityczny to zawsze wiąże się z ryzykiem utraty w momencie zmiany władzy. Tylko co niektórzy bez honoru wówczas zmieniają barwy polityczne i swoje poglądy. Więc nie mów tu o szacunku do takich ludzi.

22:16, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SamcznegoSamcznego

0 0

Dla politycznego stołka Czajkowska shańbiła się decyzją o odebraniu dodatków nauczycielom szkół specjalnych i przymusiła do tego resztę radnych PiS. Chcesz się licytować, komu należny jest szacunek? PS. To ty uważaj żebyś się nie udławił tą wazeliną.

22:25, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do smacznegoDo smacznego

0 0

Zdaje się że na liście hańby była twoja ulubienica Wyszyńska :)))))

22:35, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SmacznegoSmacznego

0 0

Twoja ulubienica "Czajkowska shańbiła się decyzją o odebraniu dodatków nauczycielom szkół specjalnych i przymusiła do tego resztę radnych PiS" - więc i Wyszyńską. Zadowolony jesteś jakbyś Amerykę odkrył.

22:41, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Koalicja końca powiaKoalicja końca powia

0 0

Tak to się kończy kampania banerowa w wyborach samorządowych. Jakby się odezwała jedna z drugą to takich wyników by nie otrzymały, głównie Wyszyńska, kobieta przeklinająca i kulturą osobistą nie błyszcząca. Przychylam się, żeby Teresa Czajkowska sprawdziła spoistość tej koalicji i przedstawiła swoje propozycje co niektórym. Do pierwszej sesji jeszcze sporo czasu zostało.

22:43, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do smacznegoDo smacznego

0 0

O i tu się mylisz, akurat żadna z pan nie jest mi bliska. Popieram WIS.

22:45, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KRKR

0 0

Prawda znana od lat!! DO KORYTA pchają się tylko ŚWINIE! ALE SPOKOJNIE KARMA WRACA. JESZCZE BĘDĄ SIĘ TAPLAC W SWOIM GNOJU!

22:48, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MartaMarta

0 0

Czy Deluga, to nie jest faktycznie Grześkowy? Mnie się wydaje, że TAK, tyle że nieoficjalnie - taki przyczajony tygrysek. Bo jak inaczej człowiek jego pokroju dochrapałby się takiego stanowiska, jeśli Grzesiek miałby coś przeciwko?

21:06, 21.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

grzegorzgrzegorz

0 0

Niepojęte. Tak wygląda nasza elyta.

22:57, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

CiekaweCiekawe

0 0

Czajkowska zwala winę na to, że zatrudniła kreta. Może wiecie o co i kogo chodzi?

22:58, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrzysiekKrzysiek

0 0

Myślały, ze wszyscy będą je chwalić za ich decyzję. Najdalej jutro Dylowa i Wyszyńska będą płakać i błagać , żeby mogły wrócić do PiS-u.

23:04, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KretKret

0 0

Nikt za Czajkowską nie będzie "umierał". Straciła autorytet nawet w oczach takiego betonu jak Dyl i Wyszyńska. Nie liczyła się z nikim i niczym, a tu patrz - karma wrociła, Czajkowska zostala zignorowana.

23:11, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

sprawiedliwysprawiedliwy

0 0

A to tylko radne PiS te najgorsze? A nie widzicie innych którzy znowu się sprzedali Nowosielskiemu? A co powiecie o Mrozie i radnych z PSL? Czym oni się różnią od tych z PiS co poszły za stołki?

23:31, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Teresa Czajkowski ma autorytet na centroprawicy wyszkowskiej. Dostała spaloną ziemię po sobczaku i zarembie. Tak oburzali się na Kałużę że Śląska a tu Nowosielski roz....la samorząd i większość się przygląda żeby się załapać na frukty władzy. Wczoraj NW organizuje debatę a dziś ogłasza tą koalicję jak coś normalnego. To nie jest normalne.

23:40, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

A czemu nie!A czemu nie!

0 0

Zaklinanie rzeczywistości, że PiS jest sklecone, na nic się zdało. Prowizorka okazała się atrapą. Nie dziwmy się, że dziewczyny nie chciały być dalej pionkami w rękach Czajkowskiej. Powiat się nie zawali, a być może wyjdzie mu na zdrowie. Dajmy im się wszystkim wykazać w nowej roli i konstelacji, bo te plemienne wojenki stają się w tych czasach archaizmem. Po owocach ich poznamy. Szczęść Boże!

23:50, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie ze mną te numerynie ze mną te numery

0 0

Nie ufajcie Deludze. To gra

23:59, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KretKret

0 0

Ma autorytet na centroprawicy, tylko szkoda, że nie zadbała o autorytet wśród członków własnego ugrupowania.

00:01, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Co mnie obchodzi PSL, który poniósł największą porażkę i pcha się do władzy. Czy ta Dyl pamięta o innych z PiS z tego okręgu? Np o Krzysztofie Wawrzeńczaku, który wykręcił super wynik, a jeszcze niedawno przeżywał ciężkie chwile,innych,którzy pracowali ciężko na wynik PiS. A Wyszyńska, której załatwili KRUS, a teraz rzuciła kolegów i koleżanki m.in. Ochmańskiego, Król, dzięki Czajkowskiej dostała się do rady powiatu bo te jej 800 głosów nie dałoby mandatu radnej. Sprzedały się Nowosielskiemu, który chwalił się, że rozwalał PiS i robił to nawet ostatnio. Czy nie widziały co działo się w ostatniej kadencji ?

00:01, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

UczciwieUczciwie

0 0

A co Panie Marzena i Iwona zrobiły strasznego z tym złym Nowosielskim, czego wcześniej nie zrobiła z nim Czajkowska i Żukowski? Co, macie krótką i wybiórczą pamięć.

00:07, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

A czym różni się Deluga od Nowosielskiego ? Nie ma co umierać za czyjeś biznesy.

00:12, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mój ból jest większyMój ból jest większy

0 0

Damskich bokserów mamy tu co niemiara. Czarek Michał dołączył do chóru opluwających z powtarzanymi zarzutami zdrady. Niech mi wytłumaczy na czym wg niego polega różnica w zdradzie, kiedy koalicję z ludźmi Nowosielskiego założyła Czajkowska z Żukowskim i Sobczakiem i kiedy podobną założyły Panie z tym samym środowiskiem. Czy Pan Czarek Michał też czuje się zdradzony, i z jakiego ew. powodu?

09:59, 29.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KretKret

0 0

Kiedy Czajkowska i Bryk nie połamali się na gwiazdkę opłatkiem, zapaliła się czerwona lampka. Ale kiedy znowu zadeklarowana katoliczka Czajkowska nie zrobiła w PiS symbolicznego jajeczka, stało się jasne, że to fałszywy przewodnik. Ktoś mi te jej odchyły wytłumaczy?

00:16, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jaki pan taki kramJaki pan taki kram

0 0

Poseł PiS Henryk Kowalczyk: Drogie panie Marzena Dyl i Iwona Wyszyńska zostałyście wybrane z listy PiS, z innego komitetu nie weszłybyście do Rady Powiatu. Jeszcze nie jest za późno. Wasi wyborcy głosowali na listę PiS. Zawróćcie z tej drogi. - Szanowny Panie, w Pułtusku PiS nie wystartował pod własnym sztandarem, a ludzie ze wstydu schowali się za niezależnym komitetem. Dyl jest znana i ceniona we własnym środowisku, dlatego cieszy się dużym uznaniem i poparciem. Myli się pan, nie pierwszy raz, w swoich ocenach, co do szans kandydatow. Np. Pana wyszkowscy kandydaci do sejmu od lat są jedynie tłem na listach. Niech Pan nikogo nie straszy, a uczciwie zajmie się problemem, który trawi wyszkowski PiS od lat, które Pan osobiście swoimi decyzjami spowodował. Nic nie dzieje się bez przyczyny.

10:36, 29.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Co zrobiły Dyl i Wyszyńska ? Do powiatu PiS uzyskał ponad 10 tysięcy głosów następny był Masz Wybór mnie niż połowę tego a dalej dopiero Nowosielski i jego 500 głosów. I taki były burmistrz rozwala przy pomocy tych kobiet rozwala PiS, któremu mieszkańcy dali prawo do rządzenia w powiecie. Wola 10 tysięcy mieszkańców powiatu nie została uszanowana przez Nowosielskiego i te dwie kobiety

00:28, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jan NowakJan Nowak

0 0

Towarzysz Czarek Michał nie ma moralnego prawa nikogo krytykować! Jako były ubek, którego nawet UB się pozbyło, składał ślubowanie wierności PZPR i przyjaźni z ZSRR, i to z narażeniem życia. No i co dalej? Nie obronił PRL-u, PZPR, ani ZSRR... Taki to "honorowy" człowiek, któremu należy odebrać prawo jakichkolwiek publicznych wypowiedzi. No chyba, że jego działalność publicystyczną uznamy za kontynuację pracy w UB, czy może GRU?

10:48, 29.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Kret co ty chrzanisz. PiS ma swoje odchyły, ale ludziom w powiecie to odpowiada. W gminie Wyszków mieli drugi wynik po ekipie Masz Wybór, Szczerby, Osika i Płochockiego. Nowosielski w powiecie i Marszał w gminie kompletnie się nie liczyli. Co Nowosielski przekazuje Dyl ?

00:45, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie idź tą drogą KowNie idź tą drogą Kow

0 0

"Myli się pan, nie pierwszy raz, w swoich ocenach, co do szans kandydatow. Np. Pana wyszkowscy kandydaci do sejmu od lat są jedynie tłem na listach." Myli się, albo to jest celowe działanie, żeby było tu jak było. Kowalczykowi nie do końca udał się proces naprawy miejscowego PiS po Sobczaku zastąpionym Czajkowską i dziś szuka wczorajszego dnia.

11:15, 29.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Wyborcado Wyborca

0 0

umówmy się, że nie "przekazuje" a "użycza" na moment, aż sie trochę uspokoi

01:00, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

demokratademokrata

0 0

Pan Czarek uaktywnił się chyba na zawołanie swoich niesprzedajnych kolegów z Masz Wybór, co to zaklepali sobie stołki i w żadne układy z nikim nie wejdą. Powodzenia.

11:24, 29.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zapomniał?Zapomniał?

0 0

Niech starszy pan zajmie się swoją panią Ignatowicz, która startowała z listy PiS i z jego osobistym zaangażowaniem, a jednak się nie dostała. Nie wystarczyło hasło PiS, liczy się także człowiek panie.

11:49, 29.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

0 0

Nie wierzcie Deludze. Chyba najwięcej plakatów w gminie nie po to by być jakimś tam szeregowym radnym. Kroi się dla niego (albo miało się kroić) coś więcej. Jestem tego pewien.

07:01, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kopiuj wklejKopiuj wklej

0 0

Rozumowanie.
2024-04-26 07:57:37

Jak PiS Dylowej i Wyszyńskiej dogada się z Nowosielskim to jest wielka zdrada, ale jak PiS Czajkowskiej i Żukowskiego dogada się z Nowosielskim to jest to święta koalicja. To nie jest kłótnia o zdradę, czy nie zdradę, ale o stołki, czego nie może przeboleć Czajkowska, bo została wykolegowana, bo się zakiwała.

12:01, 29.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanuszJanusz

0 0

Tutaj nasuwa się tylko jedna myśl. Żadnego głosu na Eychlera 21 kwietnia. Wygląda na to że to kret Nowosielskiego i Nowosielskiego ustawka. Pokażmy jeszcze raz swoją jedność przy urnach wyborczych.

07:08, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie wciskajcie ciemnnie wciskajcie ciemn

0 0

Bzdury piszecie żeby zakryć prawdę. Czajkowska i Żukowski zawarli koalicję Nowosielskim cały klub i komitet PiS, a Dylowa i Wyszyńska sprzedały się za stołki. I to jest zdrada - środowiska z którym startowały w wyborach i dzięki któremu zdobyły mandaty . Przestańcie oszukiwać ludzi .

12:19, 29.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Karma?Karma?

0 0

Prszę odpowiedzieć na proste pytanie - czy Czajkowska zapytała o zdanie panie Marzenę i Iwonę , kiedy sprawy PiS i koalicji powierzyła usuniętemu z partii Andrzejewskiemu z fatalną reputacją skazanego za malwersację publicznych pieniędzy?

07:40, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kwestia gustuKwestia gustu

0 0

To dlaczego Czajkowska nie działa jak cały klub i z całym klubem, a się szarogęsi razem z wydalonym Andrzejewskim, który jest nikim w PiS i wyszkowskiej polityce. Kiedy generałom odwala, żołnierz nie musi brać w tym udziału. Czajkowską d... boli, bo jej ciepły stołeczek uciekł i nic więcej.

13:07, 29.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do: nie wciskajcie cdo: nie wciskajcie c

0 0

nie traktujcie ludzi jak ciemnotę, która nie wie na kogo głosuje, a głosuje na jakąś listę jak ciemnota.

13:25, 29.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarzenkaMarzenka

0 0

Opluwacie, hejtujecie...i to robią ci nieskazitelni pan doktorek taki wspaniały i też wszedł w te okropne komentarze, wstyd panie Darocha, pani Bieżuńska wspaniała lady z napisanymi pytaniami, pani Staszkiewicz która samozwańczo nazwała się zastępcą i burmistrza , mścicie się bo nie powiódł się wasz plan do końca. Ale trzeba przyznać że niezłych macie pisarzy

08:13, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jan KowalskiJan Kowalski

0 0

Deluga w opozycji do Nowosielskiego hahahaha. Pawełek już przekalkulował, że albo będzie starostą, albo zaczyna pałać miłością do WISu. Prawdopodobnie to oni będą decydować o jego być albo nie być. Żonka pracuje w urzędzie, a jemu kadencja kończy się w sierpniu.

08:32, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlekOlek

0 0

Bez kręgosłupa i shańbiony to będzie WIS, jak mu przyjdzie się dogadywać, to z Delugą, którego tak wyśmiewali całą kampanię, że dyrektorzyna z nadania kolesiowskiego, to z PISEM, tymi starymi dziadami przyczepionymi do stołków, niemającymi kompetencji. Zobaczycie, wszyscy nagle będą kompetentni na swoje stanowiska, kryształowi. Jak bardzo trzeba nie mieć wstydu i dumy...

08:37, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czas na zmiany?Czas na zmiany?

0 0

Wyświechtany frazes "czas na zmiany", "czas na zmiany" ciągle powtarzany. Co więc w PiS robi skompromitowany Andrzejewski, którego czas w polityce miał się zakończyć wraz z wyrokiem. Obłudnicy.

08:39, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JudytaJudyta

0 0

...dziadami przyczepionymi do stołka? Hmm, Siekiersiego, Delugę, Kowalskiego, Garbarczyka, Wysockiego, Ołdak-Prokop masz na mysli? Przedstaw ich kompetencje.

08:44, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gonią w piętkęGonią w piętkę

0 0

Masz Wybór to chyba też przekombinował z tym "obsadzeniem" stanowisk (wiceburmistrz, przewodniczący rady) jeszcze przed wyborami.

08:50, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stołki rozdzielają mStołki rozdzielają m

0 0

Masz Wybór poobsadzał już w myślach wszystkie stanowiska. Nawet Darocha już na dErektora szpitala się szykował. Może i nie ma kompetencji ale kto zabroni się szykować? No ale trzeba będzie jeszcze się z Delugą i Pisem podzielić... Co jak im stołków zabraknie? Deluga znów na stojący zostanie?

08:55, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SztywniakiSztywniaki

0 0

Masz Wybór nie chciał NIC w powiecie, i chciał WSZYSTKO w gminie. Zakiwali się, dlatego PiS pukał do PSL, a panie widząc degręgoladę amatorszczyków wzięły sprawy w swoje ręce. Gratulacje chłopcy i dziewczęta w porciętach. Piaskownica.

09:20, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KsiądzKsiądz

0 0

Nie było godniejszych doradców pani Czajkowska?

09:53, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca PiSWyborca PiS

0 0

Kto ten PiS poprowadzi w radzie . „Samozwańcza „ Liderka stworzyła sobie na własne życzenie zespół nowicjuszy, ale jaki lider ….. takie efekty . Nokaut na starcie .

10:06, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekMarek

0 0

Przecież dobrze wiesz, że to co zrobił Nowosielski i te panie Dyl i Wyszyńska to zwykle kure...two i jak Kałuża był piętnowany na Śląsku tak te kobiety powinny być piętnowane w Wyszkowie. Suweren podjął decyzje, że ma rządzić PiS w powiecie ale Nowosielski uznał, że biznesy jego kolesi są ważniejsze i rozwalił po raz kolejny PiS bo to jest już jego tradycja. A czym wyróżniły się te radne Dyl i Wyszyńska ? Nie są po raz pierwszy. Nie przedstawiły żadnej propozycji, żadna inicjatywa. Co Wyszyńska zrobiła w KRUSie? Pierdziała w stołek i liczyła kasę na koncie. Wyszyńska nie zdobyła nawet 500 głosów, zdecydowanie mniej niż poprzednio, dostała się dzięki Czajkowskiej i reszcie komitetu. Nie zwalaj czegoś tam na Masz Wybór bo to poważni ludzie, wymienili uprzejmości z PiS i czekają na wynik wyborów na burmistrza Wyszkowa. Też uważam, ze Teresa Czajkowska powinna podjąć rozmowy w powiecie bo ludzie ją obdarzyli zaufaniem.

10:07, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzekupyPrzekupy

0 0

Masz Wybór poobsadzał w myślach wszystkie stanowiska? Co za brednie., Masz Wybór jako pierwszy i jedyny chyba w historii powiedział jasno czytelnie i transparentnie - tym ludziom chcemy powierzyć nasze miasto . Nie było żadnych zakulisowych gierek, kupczenia stanowiskami, układów . Ludzie dostali pełną informację przed wyborami na kogo głosują i kto ma ich reprezentować. Tymczasem co mamy po drugiej stronie? Korupcja polityczna . Startowały od jednych a wylądowały u innych. Ciekawe czy jakby pani Dyl i Wyszyńska z taką samą szczerością jak Masz Wybór o swoich planach opowiedziały swoim wyborcom przed wyborami, to dziś byłyby radnymi? Nie ośmieszajcie się z tymi kapiszonami na Masz Wybór bo do pięt im nie dorastacie

10:08, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Tylko patrzeć jak zostaną wykiwane przez Nowosielskiego i jego ekipę, Radnego z Rząsnika też wykiwali, zresztą już wcześniej w Krusie, a on dalej też w to brnie. Już widze, ich skończone kariery

10:22, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Przecież wiadomo kto te komentarze pisze i po co, chodzi aby osłabić Masz Wybór, ale my wyborcy się nie damy

10:23, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

GrzegorzGrzegorz

0 0

Masz Wybór sobie poobsadzało stołki transparentnie to niech sobie rządzi. Zadeklarowało też, że nie będzie wchodził w żadne układy. Zakiwało się? .

10:26, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

To skomentuj GrzesiuTo skomentuj Grzesiu

0 0

Czajkowska z ludźmi Nowosa stworzyła listę hańby i było dobrze. Obłudnicy. Tworzyła z nimi koalicję i było dobrze. Obłudnicy. Dla tej zgorzkniałej kobiety liczy się tylko władza nad innymi.

10:31, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsiekAsiek

0 0

Mądrze napisały Przekupy.

11:08, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarionetkaMarionetka

0 0

Ten przyklad pokazuje jakim to Marszał był by samodzielnym burmistrzem. Przegrał z kretesem i Nowosielski musi ratować szalupe na której toną i tak samo byłoby to wszystko sterowane przez Grzesia. Dobrze że społeczeństwo się budzi

11:20, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

POniżeniePOniżenie

0 0

A pan Mróz znowu zadecydował za całą partię tak jak z poparciem Marszała na burmistrza? Gdzie uchwała zarządu PO w sprawie zgody na taką koalicję? O swój tylek jak zwykle zadbał

11:41, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Chłop spod Wyszkowa.Chłop spod Wyszkowa.

0 0

Tadeusz dziadersie, tyle lat byłeś urzędnikiem w Somiance a teraz chcesz zostać długopisem w starostwie ? Pewnie biznes z Wólki cie przekonał. Myślisz, że Nowos da ci porządzić jak rozpieprzył cały powiat ? A Pawle Abramczyku to nie twoją żonę wyrzucił PiS z starostwa a ty teraz ręka w rękę z nimi. W KRUSie powinien rządzić PSL a nie pisior w spódnicy. Nowos rządzi się nieswoimi urzędami, nie potrzeba jego łaski. Już raz zajął naszemu członkowi PSL kandydowanie na senatora. Po co wam koalicja z cwaniakiem ? Za 5 lat byście rządzili samodzielnie, nie bądźcie frajerami.

12:35, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MartaMarta

0 0

Zwolnić Wyszyńską z KRUSu i to natychmiast

13:08, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zwolennik PiSzwolennik PiS

0 0

PSL, za 5 lat pokończą się wam kadencje w gminach, będziecie chcieli kontynuować kariery w powiecie. Nie niszczcie powiatu dla prywatnych biznesów Nowosielskiego. PiS po odejściu tych cyniczek się wzmocni i za 5 lat będzie dużo silniejszy, bo chcecie ich rozwalić.

13:17, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WYBORCAWYBORCA

0 0

Czy Tadeusz Kamiński ( kiedyś Kombud), jest strategiem PiS w Wyszkowie. Proszę nowych radnych PiS, o odpowiedź. Na listach był.

13:23, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

demokratademokrata

0 0

W innych miejscach raz wygrywają, raz z z godnością przyjmują porażki i oddają władzę a w Wyszkowie Nowosielski z zaciętą twarzą chce rządzić przez prawie 30 lat i więcej. Przekupuje, niszczy. Tego nie można tak zostawić. Czy w Wyszkowie nie ma ludzi z honorem? Czy ktoś mu powie, że tak nie można. To nie Sejm, tu żyją normalni ludzie. Nowosielski trzyma się stołków jak prezes spółdzielni Marszał i pieprzy opinię i wybory ludzi. Jak Nowosielski nic przez ponad 20 lat nie zbudowałeś to już nie zbudujesz. Co to za róznicą czy będzie starostą Czajkowska z PiS , której formacja wygrała wybory. przecież Dyl tez jest z komitetu PiS ale sprzedała się jak Wyszyńska. Czy wybory w samorządach ludzi się nie liczą ?

13:44, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ElaEla

0 0

Tym sposobem filarem starostwa stają się dwie zdrajczynie. Czy nie ma w tej radzie możliwości wyboru kogoś, kto nie zhańbił się na starcie? Co na to wszystko wyszkowskie władze PiS? Czekam z zainteresowaniem na oficjalne stanowisko.

15:15, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

GrzesioGrzesio

0 0

Pięknie wycyckali Pawełka Delugę, normalnie bez mydełka, a taki dobry i wierny przydupas był z niego :D

15:41, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JarekJarek

0 0

To jest totalny upadek kultury politycznej

16:45, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObłudaObłuda

0 0

A jak Czajkowska z Żukowskim tkwiła w układzie z Nowosielskim to było dobrze, nie nazywacie ich zdrajcami? Dla kolegi pytam.

18:21, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

0 0

Pani Czajkowska jako 60 latka to chyba emerytura (a może jest za zwiększeniem wieku emerytalnego????)
Uważam że to nie wina Pani Dyl i Wyszyńskiej tylko władz PISu w Wyszkowie.
Pani Czajkowska pewnie chciała być starostą i swoich obsadzić np. Pana Żukowskiego?
Teraz Państwo PIS musi się pakować.... z powiatowych urzędów.
Co wiem to Masz Wybór chciał koalicji z PIS
Tylko sam PIS się nie mógł dogadać
Każdy chciał być starostą.
Polityki PIS wyszkowski może się uczyć od Pana Nowosielskiego.
Ciekawa scena polityczna.
Szkoda że tak wyszło... ale cóż polityka!!!

18:54, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BabjędzaBabjędza

0 0

Nie liczy się z niczym i nikim, po trupach aby do koryta. Nie liczyła się z Paniami Marzeną i Iwoną w ogóle i się przeliczyła. Teraz ma chrapkę na wiceburmistrza. To będzie dopiero gechenna dla koalicjanta. Uchowaj Boże, prawdę znasz.

19:14, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

IgaIga

0 0

Do Przekup z Masz Wybór
Czy też zamierzacie zawrzeć koalicję z PiS?
Taka transparentność, że niby z nikim nie wchodzicie w koalicję. Czyżby tylko plotki.
Liczę na rzetelną odpowiedź.

21:17, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

0 0

Czajkowska, Kamiński, Janina ze składu budowlanego. Zatęsknicie na Waldkiem.

21:20, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

scena politycznascena polityczna

0 0

Trafne spostrzeżenie : polityki trzeba się trochę nauczyć zanim się za nią zabiera tym bardziej w Wyszkowie z Nowosielskim . Pani Czajkowska przez cztery lata może próbowała ale jak widać po efektach, strata władzy PIS w przedbiegach, a to ocenić powinien elektorat jak i sam PIS Wyszków. Należy również pamiętać o stracie władzy w powiecie w jeszcze trwającej kadencji ( dubel i ewenement) - Żukowski i jego zaplecze zaplecze również "starościny" o której mowa . Nie tylko Dyl i Wyszyńską zmarginalizowano i nie ma się co dziwić z konsekwencji , nie da się autorytarnie itd itp ...... a zaplecze jednak jest.

21:40, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

CiekaweCiekawe

0 0

Którą partię POpiera troskliwa pani Jabaji?

21:50, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JarekJarek

0 0

Za Waldusiem sobczakiem to tęsknić może tylko nowosiejskij gregoryj.
Masz wybór i PiS sobie sami winni, że nie dogadali się zaraz po wynikach wyborów.
I złe wraca.... A ta cała dyl to już zdradziła PiS w 2010 r, czy tylko umie zdradzać. Ładny przykład dla uczniów pani naczycielki w Długosiodle i Bosewie Starym. Słyszałem , że to stasznie wredny babsztyl. Co do wyszyńskiej to katastrofa intelektualna plus jak się okazało i moralna.

22:25, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Jarkado Jarka

0 0

To teraz podsumuj Czajkowską i Żukowskiego, ich zdradę, kiedy dla stołków zaprzedali się temu samemu Nowosielskiemu. Czy to będzie takie same dno moralne?

22:32, 17.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

o Waldku Sobczaku i o Waldku Sobczaku i

0 0

Waldi pierwszy rozpoznał Gregorego Putisielskiego i z tego co mówią starsi politycy, to on z PISu wyrzucił go na zbitą gębę. Każdy kto wchodzi w jakikolwiek układ z Putisielskim musi wiedzieć, że prędzej czy później zostanie przy nim w samych majtkach, a ten będzie drwił z niego latami przy pitych kieliszkach. To nie wstyd "sprzedających się" Pań. On je rozegrał., one zgłupiały. To nasz wstyd, że może być dalej fałszywym krupierem.

08:05, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaryśkaMaryśka

0 0

Do wyznawców PiSu!
I cóżeście narobili? Trzeba było głosować po pierwsze na ludzi, a potem ewentualnie na partię. Tak wy nie macie swojej partii, a my wszyscy zostaliśmy z taką "elytą". Dać się zrobić ... komuś mądrzejszemu, to jedno, ale dać się .... pani W. (tej pierwszej nie znam) to porażka!

08:10, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tylko prawda jest ciTylko prawda jest ci

0 0

Kto wie czego, zaraz po wyborach, szukała Czajkowska w PSL, mając Masz Wybór do pełni szczęścia? Tylko poważnie.

08:23, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekMarek

0 0

Tak przyjrzałem się podsumowaniu pracy Rady Powiatu w mijającej kadencji bo tak kandydatki uważają, że się im należą najwyższe stanowiska w powiecie. Wyszyńska jest niechlubnym przykładem osoby, która niewiele zabierała głos przez te ponad 5 lat. Rada mało czasu poświęcała dyskusji, a jak zachowywały sie kandydatki przez te ponad 5 lat ? Wyszyńska -Ad vocem - 0, minuty wypowiedzi -0, wnioski formalne -0. Druga osoba, Marzena Dyl - Ad vocem - 4x , minuty wypowiedzi - 2, wnioski formalne- 0. Dla przykładu inna osoba niewiele się wyróżniająca w Radzie Powiatu - Wykowski - Ad vocem - 5x, minuty wypowiedzi - 3, wniosek formalny -1x. Dyl i Wyszyńska nie miały nawet ochoty reprezentować mieszkańców powiatu. Tak wychwalany Sobczak nie miał nosa do rekomendacji swoich ludzi do urzędów, w tym do KRUS. Żukowski okazał się słabym starostą i wiecznie go nie było a Wyszyńska nic nie robiła w KRUS, a jak Zjednoczona Prawica przegrała to zmienia front i staje się antyPiS.

08:56, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekMarek

0 0

Byłem w sąsiednim powiecie i inni oceniają co się dzieje u nas w Radzie Powiatu to jedni zauważyli, że o wszystkim decyduje od wielu lat Nowosielski i rozegrał wszystkich jak dzieci a drudzy uważają, że to jest niedopuszczalne, że pewnie ma coś "za uszami", że nadal kręci swoje interesy. Jak jako mieszkańcy przejdziemy nad tym bez refleksji to nadal będzie robić z nas idiotów nowosielska postkomuna.

09:09, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

obiektywnieobiektywnie

0 0

Skoro w PiS było tak słodko, to dlaczego jest jak jest? Dyl i Wyszyńska nie są z pierwszej łapanki i w polityce siędzą dużo dłużej od ciągle płacącej frycowe Czajkowskiej, więc nie dały się jej i Andrzejewskiemu wykiwać. Teraz pan strateg, któremu najlepiej wychodzi wieszanie banerów, niech próbuje w gminie forsować swoją blondynę. Może MW odstąpi im zarezerwowanego z góry pola.

09:15, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekMarek

0 0

Tak poważnie, to koalicja PiS -PSL jest najlepsza dla wyszkowskiego powiatu ale niemożliwa, o czym przekonano się w poprzedniej kadencji. Teresa Czajkowska jeśli to sprawdziła to postąpiła słusznie, bo reprezentuje interesy mieszkańców. Świadczy to też, że nie jest amatorką, bo sprawdza inne możliwości. Nie sądzę, żeby Masz Wybór pchał się do władzy w powiecie, ale pewnie podjąłby odpowiedzialność tworzenia koalicji.

09:20, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

0 0

Negocjacje Czajkowska- Jastrzębski, Stasio musiał mieć niezły ubaw. Totalna porażka Teresy i gościa z Kombudu. Teraz obie Panie powinny opisać kulisy rozmów i atmosferę w PiS. Następny tytan Bryk szef struktur powiatowych , a u diebie w Somiance, komitetu nie utworzył. Niech PiS sam rachunek sumienia zrobi, nie Dyl z Wyszyńską ocenia.

09:26, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JarekJarek

0 0

Ludzie poszaleliście ? Co poniektórzy z Was chcą wybrać na burmistrza notorycznego bezrobotnego, który nigdy nie pracował. Równie dobrze zagłosowalibyscie na Fredka Kiepskiego. 38 letni kawalaler, który jest na garnuszku u własnej mamy jest ważym idolem. Nieliczni mam nadzieję z Was chcą teoretycznego samorzadowca. Praktycznie to wątpliwy wybór, ma tupet gostek. Ja rozumiem jakby WiS wystawił Szczerbę lub Osika, to bym na nich zagłosował. Ludzie jakieś zdrowe zasady powinny być.

09:32, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Wystarczyło się dogadać, a powiat i tak byłby w rękach PIS i PSL, wszyscy byliby zadowolenie, a radni mieliby czyste sumienie, a nie trzeba było słuchać głupot wychodzących ze wspólnoty samorządowej, wiadomo jest, że ciężko jest oderwać kogoś od stołka po ponad 20 latach

09:35, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekMarek

0 0

Dyl i Wyszyńska może i siedziały długo, ale nigdy nie ponosiły żadnej odpowiedzialności za działanie PiS, nigdy nie kierowały, nie podejmowały decyzji. To więcej w tym względzie robiła Czajkowska. Jako pełnomocnik wybrany niedawno zastała "spaloną ziemię" i pewnie po czerwcu będzie miała możliwość pracy nad zmianą. Czajkowska jest typową przywódczynią ludu pisowskiego tylko nie ma drużyny jak Płochocki i Masz Wybór Adama Szczerby, Osika i Bieżuńskiej. To nie jest na pstryknięcie palcem, to jest zaufanie, które się buduje. Rozliczajmy ją za rok.Szybko się pozna na Andrzejewskim, że nic nie wnosi. Jeśli to się tak skończy jak w tym artykule to starosta Dyl i ta Wyszyńska nie powinny być zapraszane na uroczystości w gminie Wyszków, w żadnym zakresie i nie powinno się bywać na uroczystościach organizowanych przez powiat, przez te kobiety, niech będą częścią tej nowosielskiej elyty, ale nie wyszkowskiej władzy. Dość sprzedajności, która niszczy samorządność, dość bezklasy.

09:41, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JarekJarek

0 0

Wyobraźcie sobie, że jesteście starszymi rodzicami i macie córkę na wydaniu. I córunia przyprowadzaoficjalnie do domu kandydata na meża 38 letniego kawalera, który nigdy nie pracował i jest na utrzymaniu swojej matki. I mówi Wam, ze bedzie utrzymywałwaszą córkę i ich przyszłe dzieci, i że zapewni im świetlaną przyszłość... I będzie cudownie i pięknie. I, że on wie jak zapewnić rozwój swojej rodzinie. I dobry Bóg będzie ich bronił. Tylko, że on jest niewierzący i kościół jest mu delikatnie mówiąc bardzo obcy.....
Gratuluję i współczuję.
Panie Płochocki domyślam się, że w końcu tak po męsku chce Pan odciąć pępowinę.....

09:51, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zwolennik PiSzwolennik PiS

0 0

Presja ma sens. Radne Dyl i Wyszyńska nie róbcie tego numeru, nigdy nie rządziłyście, nie ponosiłyście odpowiedzialności, nie macie swojego zaplecza. Dyl nie byłaś chyba nawet dyrektorką szkoły, wspominają cię jako dobrą nauczycielkę. Zrezygnuj z swojego mandatu radnej albo przeproś się z Czajkowską. Podobnie z tobą Wyszyńska, lud pisowski jest pamiętliwy i wrzawa nie minie po pierwszym zaprzysiężeniu, ludzie będą pamiętać, szczególnie jak pojawicie się publicznie. Będą was poklepywać po plecach co niektórzy interesowni, ale będziecie dla nich obce.

09:58, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ApoloniaApolonia

0 0

Przeczytałem twoje posty Jarek i wyglądasz na zwolennika Lesia Marszała, który jakiego stanu jest cywilnego ? Próbujesz nieumiejętnie zmienić niewygodny dla ciebie temat zdrady radnych PiS i przekupstwa politycznego i wchodzisz z butami w życie prywatne. Jednak nie zauważyłeś, że wyszkowianie są bardziej tolerancyjni bo w życiu różnie bywa.

10:43, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Jaruś przydupasie, trollujesz dla korzyści materialnych czy wystarczy sam uścisk dłoni twojego pana? :))

10:50, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborco 2024-04-18 1Wyborco 2024-04-18 1

0 0

Wyborco
2024-04-18 10:50:03
Chamstwo i zacietrzewienie z ciebie wyszło złamasie.
Zabolalo ? Prawda boli.

11:01, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Jarkado Jarka

0 0

Jarek, Wg Twojej teorii wybierać na burmistrza powinniśmy móc tylko radnych i urzędników. Tych byłych i obecnych. Ciebie trzeba nauczyć podstaw o udziale społeczeństwa w rządzeniu i współrządzenia. Podstaw samorządności. Kogo jeszcze chciałbyś wykluczyć z prawa wyborczego oprócz mieszkających pod jednym dachem z rodziną i aktualnie niezatrudnionych? Pytam retorycznie. nie pisz. Nic już po tym jak się obnażyłeś nie pisz. Proszę w imieniu, jak sądzę, wszystkich mających oleum w głowie i nieco wiedzy.

11:08, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ApoloniaApolonia

0 0

Jarek rozpącząkowałeś się na różne posty. Jak już jesteś taki aktywny to powiedz jak wyglądał akt zdrady u Nowosa ? Czy radne PiS zaprosił obie na raz czy pojedynczo ? Czy w swoim gabinecie, w restauracji a może na stacji benzynowej ? Czy od razu się zgodziły czy zapytały np. swoich mężów, co o tym myślą. Od razu dały odpowiedź, następnego dnia ? Czy w operacji ktoś pomagał np. była przewodnicząca z Zabrodzia, jej koleżanka albo ktoś inny przypadkowy, mający kontakt np Staś. Zdradź nam a nie takie pitu pitu.

11:12, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JarekJarek

0 0

Proszę mi nie wmawiać rzeczy, których nie napisałem.
To co napisałem jest napisane.
Wystarczy czytać ze zrozumieniem, a nie wyciagać głupie wnioski.

11:14, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

ojojoj Jaruś się obraził, a kto wiedział, że to taka delikatna panienka.
A powiedz Jareczku czy funkcję przydupasa wpisujedz sobie w cv?
W sumie z dyplomem z Tumanum świat stałbym przed tobą otworem :D

11:25, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Nie denerwować mi Jarusia, bo się obrazi

11:30, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do tzw "Wyborca"do tzw "Wyborca"

0 0

Ale ty k głupi jesteś i k.
I powalony troll.
Weź się walnij w łeb, nie zaszkodzi.
Ty nie jesteś dla mnie przeciwnik, ty jesteś bardzo pospolity właśnie chyba po H. Tumanum.
Oszczędź sobie przykrości. Ja z takimi cieniasami to nie rozmawiam.
Nawet Marszał przy tobie to Ktoś.

11:42, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

0 0

Dajcie sobie spokój z Jareczkiem i nie zniżajcie się do jego poziomu, niech sobie pisze co chce

11:55, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BożenaBożena

0 0

Nie dokuczajcie Jarusiowi, bo się obrazi i pójdzie, a gdzie my takiego drugiego błazna znajdziemy.

12:13, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

A drugi kandydat pan Eychler ma rodzinę, jest cudownym dziadkiem, wspaniałym i życzliwym bratem i kochającym mężem (czy nie mężem) mniejsza z tym. Po prostu mam problem którego Piotra wybrać.

12:16, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Jarkado Jarka

0 0

Tak. Nie wkurzajcie. To może być nie jarek a leszek. Nie ma już co...

12:27, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KazikKazik

0 0

Te statystyki zabierania głosu przez radnych są przereklamowane. O sprawach dyskutuje się na komisjach,

12:28, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JarekJarek

0 0

Ludzie poszaleliście ? Co poniektórzy z Was chcą wybrać na burmistrza notorycznego bezrobotnego, który nigdy nie pracował. Równie dobrze zagłosowalibyscie na Fredka Kiepskiego. 38 letni kawaler, który jest na garnuszku u własnej mamy jest ważym idolem. Nieliczni mam nadzieję z Was chcą teoretycznego samorzadowca. Praktycznie to wątpliwy wybór, ma tupet gostek. Ja rozumiem jakby WiS wystawił Szczerbę lub Osika, to bym na nich zagłosował. Ludzie jakieś zdrowe zasady-kryteria wyboru powinny być.

12:28, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do RodzinaDo Rodzina

0 0

No co za wątpliwości. Kochają się chłopaki miłością braterską. Widocznie tak ją pojmują. Stąd ich stany cywilne są (czy były) jakie są. Tak pojmują słowo "Rodzina" i koniec kropka. Jeśli to samo ma być w samorządzie to ja dziękuję. Kampania - wszystko na pokaz.

13:01, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BabenGrubenBabenGruben

0 0

Kim w gabinecie cieni Piotra E. widzi się wielokrotnie zawiedziona ludźmi blondyna?

13:04, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

0 0

Pytanie do Eychlera, czy autorem oświadczenia był T. Kamiński (Kombud).

13:59, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JarekJarek

0 0

Ludzie poszaleliście ? Co poniektórzy z Was chcą wybrać na burmistrza notorycznego bezrobotnego, który nigdy nie pracował. Równie dobrze zagłosowalibyście na Fredka Kiepskiego. 38 letni kawalaler, który jest na garnuszku u własnej mamy jest Waszym idolem. Nieliczni mam nadzieję z Was chcą teoretycznego samorządowca. Praktycznie to wątpliwy wybór, ma tupet gostek. Ja rozumiem jakby WiS wystawił Szczerbę lub Osika, to bym na nich zagłosował. Ludzie jakieś zasady- kryteria wyboru powinny być. Ci którzy próbują mnie obrażać za napisanie prawdy, lepiej niech napiszą swoją wersję i wymienią miejsca pracy zawodowej p. Piotra Płochockiego. Merytorycznie i prawdziwie proszę. A nie ujadacie jak kundle z podkulonym ogonem. Żałość k żałość. Jak widzę nie o Wyszków wam chodzi, nie o dobro miasta. Tylko o schedę po Nowosielaku. A dużo was do żłoba.

14:25, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Jarkado Jarka

0 0

Jarek, odpuść już.
Odpuść, jako już Tobie odpuszczono.
Nie ekscytuj się tak, bo popadasz w brak kultury i obycia.
A dodatkowo, może Ci żyłka od bąków puści.
Nikt już nie reaguje na Twoje wpisy więc przestać się podniecać. Kimkolwiek jesteś. Jarek...

15:52, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czas na zmianyCzas na zmiany

0 0

Jarek ty napędzasz wyborców Piotrowi Płochockiemu. Zapytałem mojej dorosłej córki, kiedy wyjdziesz za mąż? Ona odpaliła, ze po co, jak moja mama ciągle narzeka, że jej mąż jest leniem i ciągle nie ma kasy . Dlaczego buduje się tyle bloków mieszkalnych a mieszkańców nie przybywa - bo mieszka tam wiele pojedynczych osób, którzy albo nie ma mają dzieci, albo są rozwodnikami, wdowcami, wdowami, singlami, singielkami, samotnymi Ukrainkami, Białorusinami realizują się w pracy itd. Tacy chcą profesjonalnego samorządu, sportu, rekreacji, dobrej i różnorodnej rozrywki, sprawnej i elektronicznej administracji, dobrych usług medycznych, pomocy ludziom starszym, dobrych dróg i może trochę pracy . To im zapewni kandydat Piotr Płochocki i jego profesjonalna drużyna. Przy nich inne drużyny w tym Nowosielskiego wyglądali jak zbieranina. A przecież jeszcze żłóbki, przedszkola dla dzieciaczków czy może praca na część etatu, żeby kobieta łatwiej wracała do pracy i wychowywała dzieciaczki.

16:31, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jan KowalskiJan Kowalski

0 0

Sklepowa może być prezesem to nauczycielka starostą tym bardziej. Świat stanął na głowie. No i teraz ta pani w zarządzie powiatu. Jakość przeniosła się z pisowskiego rządu najpierw do miasta a teraz do powiatu. Gdzie my skończymy?

18:53, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jakość standardem wyJakość standardem wy

0 0

Sklepowa zaściankowa to opcja i jakość PO, wyszkowski standard. Frąckiewicz w zarządzie powiatu po podstawówce czempionem wyszkowskiej stajni PO. Paweł Deluga wuefista po zaocznej, nawet nie AWF, członkiiem zarządu powiatu i dyrektorem szkoły, As uśmiechniętej polski. Kowalski, urodzony animator kultury i jej grabarz. Wysocki, Siekierski, Garbarczyk i wiele innych słupów.

19:07, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

obiektywnieobiektywnie

0 0

18 maja minie rok, jak Teresa Czajkowska przejęła schedę po Waldku Sobczaku. - Przede wszystkim zacznę od sprawdzenia stanu osobowego członków PiS w gminie Wyszków i aktualizacji list. Chcę dotrzeć do ludzi, którzy z PiS są i byli związani, porozmawiać, a w dalszej kolejności przygotować plan działań na zbliżające się wybory - mówiła Teresa Czajkowska. Pierwsze były te do parlamentu, gdzie w pojedynkę z Rębałą chciała zawojować sejm. Wysterowana i pozostawiona sobie samej Rębała nie dała rady zdobyć wójta w Rząśniku, straciła mandat w radzie powiatu. Nie wyszło też z Balą, która nie dała rady zostać posłem, a w Zabrodziu wójtem, straciła też mandat w sejmiku. Po drodze straciła władzę Żukowskiego w powiecie i swój stołek w jego zarządzie. Wybory burmistrza zakończyła przegraną Eychlera z Płochockim, co tylko przypieczętuje II tura. Ten bilans, wbrew zaklinaczom rzeczywistości, jest jednak kiepski.

21:34, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

0 0

To niech Czajkowska idzie na emeryturę, da się innym wykazać. Wiecznie coś nie tak. Co do Eychlera, to wybory jeszcze w niedzielę i poczekajmy.

22:10, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZawiedzionyZawiedziony

0 0

Mało kto pamięta i wie, że Czajkowska w PiS tak naprawdę ma stosunkowo krótki staż. Nie licząc się ze zdaniem doświadczonych działaczy z o wiele większym stażem tylko udowodniła, że rola szefowej ją przerosła. I to w czasie ogólnie dobrej dla PiS lokalnej koniunktury.

23:17, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do obiektywnie.do obiektywnie.

0 0

Nie zgodzę się z tobą. Czajkowska to nie żadna miss czy ulubienica salonu. I ta niewielka kobiecina rozpie...ła Nowosiela i całą armię jego tłustych kotów, którzy mieli wszystko, kasę, ogrodzenia na swoje banery, stanowiska, kasiorę z samorządu. Nowosiel przygotowywał się na starostę, kupił przed wyborami ministrę z Zabrodzia, odkurzył byłego wójta, przesunął swoich z gminy do powiatu, deweloperka w blokach startowych, Marszał w spółdzielni, biznes na prowincji też zaangażowany itd. Wszyscy gotowi do świętowania sukcesu po wyborach. I co, i jedno wielkie g..no. Nawet kandydat na burmistrza Marszał przepadł w przedbiegach, a Eychler do tej pory nie wie co się dzieje. Taka kobiecina Czajkowska rozwaliła bonza i jego bandę. Po kilku dniach lizania ran Nowosiel dokupił dwie stare pupy z PiS i ogłosił koalicję i wielki sukces. Teraz pewnie znowu podejmie próbę zniszczenia PiSu.

23:54, 18.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

obiektywnieobiektywnie

0 0

Zaklinasz rzeczywistość z uporem maniaka. Nowosiela to pogonił WIS w gminie, a w powiecie - "miała chamka złoty róg" i się zakiwała tracąc wszystko, co łącznie z WIS mogli mieć. To nie Nowosiel zyskał panie "Pupy", a Czajkowska je bezmyślnie wypchnęła i straciła i nie ma na to usprawiedliwienia. Miała rok, czy tak wyobrażałeś sobie te zapowiadane nowe otwarcie w PiS, styl prowadzenia partii? Brak świąt, integracji, wspólnie wypracowanej strategii, wzajemnego poszanowania, a na koniec prawa i sprawiedliwości... To co się wydarzyło to jedynie konsekwencja. Nic ożywczego nie wniosła, nic nie pozyskała. Wyszków stracił sejmik, nie ma posła, starosty, burmistrza a tobie nadal ulewa się ta wazelina. Tylko czemu to ma służyć? Skoro jest taka wspaniała, to dlaczego jest jak jest...

00:19, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ręce opadająRęce opadają

0 0

Przypomnę ci jeszcze jak zachwalałeś Andrzejewskiego, jako kandydata na burmistrza, kiedy już w powietrzu wisiały poważne zarzuty, które się ostatecznie potwierdziły. Tak samo zaklinałeś rzeczywistość, jak dziś z Czajkowską. Nic dobrego z oszukiwania siebie i innych ci nie wyszło. I czemu to ma służyć.

02:03, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WYBORCAWYBORCA

0 0

Widzę, że coraz więcej nazwisk w klutni. Co do zarzutów przeciw Andrzejewskiemu w poprzedniej kampanii, sąd w dwóch instancjach wydał wyrok uniewinniajacy, a kwoty podawane w kampanii przed sądem zrobiły się 10 krotnie mniejsze. Wiem, bo byłem w tym komitecie.

06:51, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Niestety wyborca WysNiestety wyborca Wys

0 0

Chciałbym trochę o wartościach - tych ludzkich. Jaki przykład daje swoim podopiecznym pani Dyl. Zdrada, wartości które głosiła, zdrada przyjaciół, zdrada ludzkiego zaufania, zdrada wyborców. Cóż taki człowiek może przekazać dzieciom?????. Może to już nie człowiek tylko ktoś za człowieka przebrany, bo każdy człowiek posiada wartości wyższe i to go czyni człowiekiem.
Jak może spojrzeć w oczy swoim podwładnym pani Wyszyńska??? To co zaprezentowała swoją postawą to tylko wielkie parcie na "koryto". Byle jak, byle gdzie z byle z kim aby do "koryta". Czy tak postępuje człowiek godny piastować funkcje społeczne - NIE. Tak postępuje ktoś za człowieka przebrany. Brak słów dla takiej postawy. Postawa zdrajcy ludzi którzy im zaufali, postawa zdrajcy człowieczeństwa. Człowiek ceniący swoje wartości będzie na zawsze w waszą stronę spoglądał z pogardą. Czego oczywiście waż życzę.

07:15, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

dobra radadobra rada

0 0

Kiedy hołota uwierzy, że jest ELYTĄ,
warto przypomnieć te słowa:
Że nawet najwyższa stajenna ranga, nie zrobi z osła mustanga.

08:34, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

POdwójne standardyPOdwójne standardy

0 0

Nie zesrajta się z tą Wyszyńską, a na Paradowskim i POkraśniewiczu się skupcie, po których gó...no zdrady spłynęło jak po kaczce. Pierwszy za burtą, a drugi z jedynką dostał się do koryta. To was już nie boli. Czajkowska, gdyby ją w ogóle chcieli, pierwsza poszłaby pod skrzydła Nowosa, co już w przeszłości robiła. Teraz drogi do niego przez PSL szukała olewając Masz Wybór. To były zdradzieckie intencje, a teraz szukacie wczorajszego dnia.

08:39, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

W punktW punkt

0 0

Dobra rada, idealnie pasuje do pani Czajkowskiej.

"Kiedy hołota uwierzy, że jest ELYTĄ, warto przypomnieć te słowa: Że nawet najwyższa stajenna ranga, nie zrobi z osła mustanga." Ile musi jeszcz spier...., żebyście się o tym przekonali?

08:47, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Ja to nawet bym się ciszył gdyby miastem rządzili ludzie z Maszy Wybór. Zobaczycie wówczas, że rządzenie to także podejmowanie decyzji trudnych, negowanych przez mieszkańców np. wszelkie podwyżki opłat, podatków itp. Skończy się era bajkowych wujków z WIS. Zacznie się "życie".

08:51, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

LEMINGI obudźcie sięLEMINGI obudźcie się

0 0

Często w komentarzach i nie tylko opluwa się ludzi uczciwych, najbardziej tych, którzy nie mogą się bronić. Kłamcy i zdrajcy zyskają rangę bojowników o prawdę i sprawiedliwość. Na mocy odwrócenia wartości zło czczone jest jako dobro, zdrajcy uchodzą za wzorce uczciwości, a ci co ich krytykują, za wichrzycieli i niegodziwców. Czy może być coś bardziej intrygującego jak niedorozwinięty prymityw powleczony pokostem pseudokultury. Ów tani pokost, którym posmarowano niektóre osoby, po wcześniejszym wmówieniu im, że są kulturalne, gotowe na awanse - odebrał im rozpęd w dążeniu do rzeczywistej kultury, obiektywizmu i zwykłej samooceny.

09:04, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiaskownicaPiaskownica

0 0

To chyba Masz Wybór szuka wczorajszego dnia. Mogli się nie usztywniać na całą władzę w gminie, dlatego ci pisowi pukali do PSL. Jak Eychler przegra, pierwszy może zapukać ze szwagrem Pokraśniewiczem do Nowosielskiego.

09:06, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

uwiązana na sznurkuuwiązana na sznurku

0 0

MW wie, że wladza z Czajkowską, to władza pod partyjną kuratelą Pułtuska. Już chyba dosyć tych poddańczych pielgrzymek. Wyszków tylko na tym traci. Nie było i nie ma posła, straciliśmy przedstawiciela w sejmiku. Od lat jesteśmy rozgrywani również przez Ostrołękę.

09:16, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JBJB

0 0

Dziecko to Ty już lepiej idź do tej piaskownicy.

09:18, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

w PiSw PiS

0 0

To jest Miś na miarę naszych możliwości.

09:37, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyszkowiakwyszkowiak

0 0

Wyszyńska to nie ma tego baru "U Jana" na końcu Wyszkowa, pod Turzynem. W ramach protestu na zachowanie sprzedajnej radnej zacznijmy bojkotować ten lokal.

10:08, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czas na zmianyCzas na zmiany

0 0

Dyl chyba przesadziłaś podobnie jak Wyszyńska. Bez PiS byście dostały prawie nic. Dla kilku srebrników. Widzicie jak skończyła Piskorska. Nie dotrwacie nawet roku w tej koalicji. Przecież mogłyście rozmawiać jak cały klub czy z Masz Wybór czy z PSL. Jeśli myślicie, że trafiłyście do elyty to zawsze tam będziecie trędowate. Zastanówcie się, 5 lat to szmat czasu i dużo się może zdarzyć. Na pewno będą protesty po takim zachowaniu.
Jasno widać, że Nowosielski i jego ekipa to nic dobrego. Miał być posłem, senatorem a nawet wojewodą a jest zwykłym niszczycielem samorządu wyszkowskiego. Nie potrafią przegrywać.

14:05, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

zwolennik PiSzwolennik PiS

0 0

Pamiętam wybory samorządowe w 2010 roku, do Rady Powiatu. W okręgu Brańszczyk -Długosiodło kandydaci z Brańszczyka byli dobrzy, dużo pracowali i głosy się rozłożyły, w Długosiodle była Dyl i reszta to zapełniała listę. PiS zapewnił sobie w tym okręgu jeden mandat radnego i uzyskała go Dyl, bo miała najwięcej, ponad czterysta głosów, więcej niż najlepszy z Brańszczyka. Było wkurzenie na Sobczaka, że nie przygotował dobrych kandydatów z Długosiodła i wygrała ta, która nie miała konkurencji na swoim terenie. Teraz Dylowa ich zdradziła i znowu nie będą rządzić przez ego dwóch nieuczciwych bab.

09:18, 25.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WKURZONYWKURZONY

0 0

Koalicja dla rozwoju szmaciarstwa

14:10, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Jarkado Jarka

0 0

kim był grzegorz nowosielski przed progiem kariery, jak swoją zaczynała aneta kowalska? Trzeba wam przypomnieć te wybitne indywidua.

10:27, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JarekJarek

0 0

Marzena D. i Iwona W. porządny człowiek wam ręki nie poda. Pies was nawet nie osika. Wstyd i hańba na zawsze. Honoru to te baby nigdy nie miały. Tak się zeszmacić.......

14:33, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ile warte słowoile warte słowo

0 0

Ile jest warte słowo kandydata na burmistrza P. Eychlera z wczorajszej debaty przed II Turą??? Zapewniał ,że nie ma żadnej koalicji Pis i Nowosielskiego. Ludzie otwórzcie oczy i zobaczcie ile fałszu ,zakłamania i obłudy jest w tych ludziach. Wszystko w imię czego.....stołeczka w urzędzie dla siebie i bliskich. Radna Wyszyńska i Dyl powinny zostać usunięte z PIS ,za sprzedajność , oszukanie wyborców i nepotyzm.

14:45, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

żenadażenada

0 0

Dlaczego to tak bulwersuje ? Bo te panie nie są z lokalnego komitetu, który może zrobić dużo więcej, są z PiS, jak wcześniej radna Bartosiewicz. Ta partia na naszym obszarze ma duże poparcie, wielu posłów w okręgu, wygrali w woj. mazowieckim mając 21 radnych w Sejmiku, mają konkretny program. To jest samograj, nic te panie nie musiały, tylko znalazły się wysoko na liście PiS, były "2" na swoich listach ("1" też były biorące) i dostały się do Rady Powiatu. Czy nie miały zaufania Czajkowskiej , "2" na liście nie dostaje się na ładne oczy. Do tego to jest początek kadencji i to jeszcze bardziej jest denerwujące. To nie usprawiedliwia też zachowania Nowosielskiego bo nie ma żadnych praw do niszczenia samorządu powiatowego bo mu się skład nie podoba. To jest skur.....wo.

11:20, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Idzie Grześ przez wiIdzie Grześ przez wi

0 0

Marzeno Dyl i Iwono Wyszyńska nie idźcie tą drogą !!!!
Wasz wyborca.

14:51, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PorażkaPorażka

0 0

To nie sk...stwo, a polityka, do której Czajkowska jeszcze nie dorosła. W piku pisowych możliwości założyli z tym samym Nowosielskim KOalicję, której przez nieudolność Żukowskiego i jej fochy nie potrafili utrzymać.

11:34, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czas na zmianyCzas na zmiany

0 0

To nie tylko się zeszmacić ale i nie szanować pracy Teresy Czajkowskiej, która skleciła PiS po numerach zaremby czy lewandowskiego oraz numerach waldka, który prowadził rozmowy z Szczerbą i Głowackim 6 lat temu a miał porozumienie z Nowosielskim. Co na tym zyskał ? Jaki niby był rozwój ? Wybrali najgorszych starostów i to powoli to wszystko zdycha, pauperyzacja pracowników, zabrali dodatki dla nauczycieli szkół specjalnych, w Wyszkowie robi się syf, blokowiska, które będą w przyszłości slumsami, bez odpowiedniej infrastruktury społecznej, parkingów czy chociażby ternów zielonych czy drzew.. Teraz Nowosielski chce to kontynuować w starostwie, ten badziew. Po 5 latach rządów jego najgorszego kandydata. Będzie pewnie chciał pilnować, żeby Borkowo i Pułtuska rozwijały się według planu. Dziwię się przyzwoitemu Kuchcie, który ma dobrą posadę w urzędzie i zgodził się na taki numer Nowosielskiego. Burmistrz Nowosielski niszczy samorząd wyszkowski dla swoich partykularnych interesów. Wstyd.

14:57, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrzysztofKrzysztof

0 0

Polityka , nawet lokalna to brudna sprawa, ale to za sprawa osób , które ja tworzą i w niej uczestniczą . To co zrobiły Dyl i Wyszyńska (Dyl po raz kolejny, wiec zasługi ma wyjątkowe w tym obszarze) jest wyjątkowo podle i ohydne. Te ich działanie naznaczone jest kłamstwem i oszustwem, i ich wyborcy powinni naciskać i domagać się od nich , aby zrzekły się mandatów, bo przecież nie głosowali na PSL i Nowosielskiego , a wręcz przeciwnie.

11:53, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Trzeba sprawdzać kogo się bierze na listy wyborcze. Bo później są takie kwiatki. PiS umowy nie podpisał więc słowa P. Piotra nie są nadużyciem. Stratedzy w PiS nie najlepsi.

15:00, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brak kręgosłupaBrak kręgosłupa

0 0

Kobiety bez kręgosłupa moralnego. Wstyd i hańba. Jak można się tak sprzedać i to za co .... za stołki. Brak godności.

15:02, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

OdłudaOdłuda

0 0

Co Dyl z Wyszyńską takiego złego zrobiły, czego wcześniej nie zrobiła Czajkowska z Żukowskim? Nazwij i to po imieniu.

12:09, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

RadoRado

0 0

Wyszkowski PiS to już od lat przybudówka Nowosielskiego. Wystarczy spojrzeć na listy wyborcze tej partii, gdzie z plakatów i banerów kandydaci podkreślają że są bezpartyjni, tylko zapominają wspomnieć dzięki komu mają te wysokie miejsca na listach.

15:16, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolitykPolityk

0 0

O teraz to już sami zdrajcy w tej polityce, oczywiście oprócz WIS. Jeszcze chwilę poczekajcie, bo jak WIS z nikim się nie dogada to nic w tym mieście się nie zmieni oprócz władzy. Z kolei jak się dogada z PIS to będą zdrajcami, z Nowosem to nawet się zdeklarowali że gadać nie chcą. Z drugiej strony jak PIS dogadałoby się z WIS to także dostaną po głowie, no bo będą kim ?. Oczywiście zdrajcami. I tak dalej i tak dalej. Skończcie tą dyskusję, bo to idzie w złym kierunku. Chociaż obawiam się, ze po 21 kwietnia cdn.

12:25, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Posada urzędnika a posada wicestarosty to chyba bez porownania. Pan Kuchta jest radnym kilku kadencji. Zasługuje.

15:55, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

żenadażenada

0 0

Odpowiedź jest prosta - Nic nie mam do koalicji z początku poprzedniej kadencji PiS- Nowosielski. Był rozmowy koalicyjne formacji, Żukowski z PiS został starostą, Marszał od Nowosielskiego - zastępca, przewodniczącym był Sobczak. Jedna formacji mogła kontrolować drugą i realizować wspólny program. Na skutek presji środowisk centroprawicowych nie został starostą Sobczak bo prowadził rozmowy w celu jednej koalicji a miał już porozumienie z Nowosielskim przed wyborami, w gminie i w powiecie. Czajkowska w tamtej koalicji miała tyle do powiedzenia co teraz Wyszyńska z Dyl. Żukowski okazał się słabym starostą, dbał tylko o siebie, swoje zdrowie, swoją kasę, pysznił się i miał pozostałych nie powiem gdzie, nie ma go w polityce powiatowej w tej kadencji, podobnie jak Marszała. Nowosielski już popełnił grzech przekupstwa ale to przeszło bez echa, bo każdy chciał się pozbyć tej żenady Żukowski-Marszał i reszta tego zarządu.

13:30, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jan KowalskiJan Kowalski

0 0

Dylowa będzie starostą 3 miesiące, a potem jej miejsce zajmie Nowosielski. Znajdą na nią haki. Mają w tym wprawę.

15:56, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

żenadażenada

0 0

To co teraz komentujemy to koalicja wstydu. Jeśli byłyby rozmowy Nowosielski -PiS czyli Czajkowska i zostałaby starosta Dyl a nawet Wyszyńska przewodniczącą Rady Powiatu to można się nie zgadzać bo co innego deklarowali ale to byłoby normalne, to byłoby do zrozumienia i przejścia do porządku. Ale tu Nowosielski po raz kolejny dokonał przekupstwa radnych z PiS a te radne bezradne, dla kasy, Dyl i Wyszyńska przeszły do koalicji, bez żadnego zaplecza, bez swojej formacji, bez żadnej kontroli co będzie wyprawiał Nowosielski i tzw. Porozumienie Służy Ludziom (a nie żadne PSL). Tego nie da sie porównać z tym co było 6 lat temu. To jest Koalicja Wstydu a pierwsze skrzypce w niej grają Nowosielski, który uważa, ze wszystko mu można, bo też wcześniej przekupywał bezkarnie na swoje listy, radna Dyl i radna Wyszyńska, bo zrobiły gest Kozakiewicza w stosunku do ludzi z PiS. Polityka nie musi być brudna, tylko powinni być odpowiedni ludzie jak np. Adam Szczerba czy Bogdan Osik.

13:45, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyszkówWyszków

0 0

Oj nieładnie, nieładnie.

15:58, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolitykPolityk

0 0

Powiem krótko, z treści tych komentarzy wynika, że ... najlepiej być w opozycji tak jak przez ostatnie 5 lat był Masz Wybór. Dwóch dobrych wujków i jedna ulubiona ciocia. Jak będziecie tak oskarżać wszystkich polityków PIS (podkreślam wszystkich) i w nieskończoność piętnować ich za te dwie niechlubne radne, to te ugrupowania nigdy się nie dogadają. A ja akurat tutaj widzę jeszcze jakąkolwiek szansę na porozumienie w sprawie dalszego rozwoju miasta i gminy.

14:00, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JohanJohan

0 0

Nowosielak marszałek i ich przydupasy to do pierdla powinni trafić...

16:11, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

żenadażenada

0 0

Nie masz polityku racji. Tą Koalicję Wstydu trzeba napiętnować, trzeba krytykować, trzeba pokazywać palcem. Nawet przez 5 lat, dopóki nie zrzekną się mandatu i przeproszą, chyba, ze z tej koalicji zrezygnują teraz. Żeby do polityki samorządowej przychodzili nowi coraz lepsi kandydaci, żeby kierowali samorządem coraz lepiej bo jest coraz więcej wyzwań nawet w tej dziedzinie życia. W końcu może ktoś zostanie posłem albo prezydentem Polski z naszej Gminy lub powiatu i będziemy z tego dumni. Koalicja Wstydu z Nowosielskim, Dyl i Wyszyńską jest tym co najgorsze w samorządzie wyszkowskim. Nie powinni być zapraszani na żadne uroczystości gminne i państwowe.

14:09, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JohanJohan

0 0

Jeżdżą z kolesiami i przekupuja ludzi żeby na eychlera głosować... Bo się uklady skończą jeśli wygra Piotrek...

16:13, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolitykPolityk

0 0

To sobie żenado piętnuj dalej przez kolejne 5 lat. Nie zapominaj, że przy okazji pozostałym radnym obrywa się podwójnie, chociaż według mnie uczciwie złożyli oświadczenie, ale to dla niektórych nic nie znaczy, liczy się tylko opluwanie, krytyka i mielenie tematu w nieskończoność. W zasadzie to zdziwię się jak WIS dogada się z PIS lub odwrotnie. Szkoda, bo mieszkańcy miasta i gminy Wyszków na to nie zasługują, Wyszków będzie w zastoju gospodarczym. No ale co sobie PIS popiętnujecie to wasze. Czekajcie aż Dyl i Wyszyńska zrezygnują z mandatu, to wam 5 lat ucieknie przez palce.

14:32, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

100100

0 0

I jest zajebiście pan Szczerba ukrywający się za plecami nie zepsuje powiatu przez hamowanie rozwoju. Allejuja :)

16:17, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AmenAmen

0 0

O północy cisza, wytrzymaj jeszcze trochę. Wciąż jest wiele niewiadomych, co do np. Piotra Eychlera i w ogóle. Wyszków, czeka na Piotra Płochockiego i koalicję WIS z PiS, i tu nie ma co gadać. Małe zwolnienie szalonego tempa, może wyjść na zdrowie. Jest tyle zaniedbań, jest co robić. Trzymajmy kciuki, żeby nikt tego na spier...niczył.

14:57, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Człowiek, nie partiaCzłowiek, nie partia

0 0

"Nie zapraszajmy ich..." , nie można w ten sposób traktować tych wszystkich osób, które oddały na Panie swój głos. Uczcie się i bierzcie przykład z Piotra Płochockiego , którego motto: Człowiek, nie partia - wyznacza właściwy kierunek.

15:13, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Polityk do AmenPolityk do Amen

0 0

Zgadzam się o północy cisza, wytrzymajmy jeszcze trochę. Wciąż jest wiele niewiadomych, co do np. Piotra Płochockiego. Pominę część teksu ... i w ogóle, bo nie wiem co autor Amen ma na myśli. Ale na poważnie jak już myślisz o koalicji WIS-PIS to nie krytykuj ewentualnego koalicjanta i nie umniejszaj jego roli - zasada nr 1.

16:16, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Twój wyborcaTwój wyborca

0 0

Do Radnego Abramczyka , czy pan naprawdę widzi siebie w tej koalicji? Człowieku ludzie ci zaufali, jak można tak postępować? Ludzie chcą zmian, a nie kolejnych rządów Nowosielskiego. Los jest przewrotny..,..,.

16:56, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

BeataBeata

0 0

Dobrze że nie brałam udziału w tej wyborczej farsie. Po wojnie w 1947 roku było takie powiedzenie że wybory to taka szkatułka, wrzucasz Mikołajczyka w wyskakuje Gomułka.

16:36, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KońKoń

0 0

A jaką to metodą ustalone zostały te zasady?

18:12, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mamma miaMamma mia

0 0

Wielu obrzuca błotem panie Marzenę i Iwonę, a skrycie zazdrości im odwagi.

16:46, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mam aspiracjeMam aspiracje

0 0

Człowiek nie partia - to ważna sprawa. Później tak Dyl czy Wyszyńska dziwi się, że prezes wybrał Czajkowską a nie ją i nie mają nic do powiedzenia. Piotr Płochocki nie ma nad sobą prezesa tej czy tamtej partii a jego pracodawcą są coraz bardziej wymagający mieszkańcy Wyszkowa.

18:22, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WiolaWiola

0 0

Panie Deluga, jak ci nie wstyd. Mam nadzieję, że coraz więcej ludzi widzi jakim jesteś człowiekiem. Karma wraca. Ambicję masz, ale daleko ci do porządnego człowieka. Szanuj ludzi i traktuj podmiotowo, bo za dyrektorowanie również ludzie ci podziękują.

16:55, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ciąg dalszyCiąg dalszy

0 0

Brakuje informacji że to stanowiska rotacyjne najdłużej do końca roku. Pan Nowosielski szykuje dla siebie fotel dyrektora szpitala i dobrą posadę dla pana Leszka. Ot i wyszkowskie koalicje. W gminie będzie też podjęta próba układanki ale po drugiej turze.

16:59, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca PiS.Wyborca PiS.

0 0

Pani Wyszyńska, pani Dyl wasze podłe zachowanie zostanie zapamiętane w Wyszkowie na zawsze. w moim odczuciu jesteście podłymi ludźmi godnymi tylko pogardy.

17:08, 16.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

0 0

Zastępca burmistrza Pani Czajkowska.

20:00, 19.04.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu tubawyszkowa.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

Kolor elewacji do zmiany? Właściciel walczy w sądzie

Przepraszam ale z którym planem zagospodarowania jest zgodny ten festyniarski wygląd placu miejskiego? Wsiowy napis z którym Płochocki walczył zanim został burmistrzem, pobazgrane wielkanocne jajo na środku, zapadnięta fontanna i biało-czerwone taśmy dookoła. Szczyt estetyki

ale jaja

21:25, 2026-05-21

Mistrzowie Speedcubingu

Omg moj kolega jest za zdj

Cytrynka

18:02, 2026-05-21

Mieszkańcy Rybienka wolą mniejszy parking

Stanowisko Zarządu Osiedla Rybienko Leśne – Latoszek Zarząd Osiedla Rybienko Leśne – Latoszek informuje, że celem dotychczasowych działań i starań było stworzenie alternatywnego miejsca parkingowego dla samochodów obecnie parkowanych przy ulicach Jodłowej, Piaskowej oraz okresowo przy ulicy Jaskółki, które nie stanowią własności mieszkańców. W ocenie Zarządu Osiedla parking planowany przy ulicy Skarżyńskiego, na odcinku od ulicy Warszawskiej do ulicy Jaskółki, w pełni realizuje zgłaszany przez mieszkańców postulat dotyczący zapewnienia dodatkowych miejsc postojowych. Rozwiązanie to uznajemy za wystarczające zarówno z punktu widzenia potrzeb mieszkańców, jak i racjonalnego gospodarowania środkami publicznymi. Należy również podkreślić, że teren ten znajduje się w obrębie osiedla mieszkaniowego, a nie strefy przemysłowej, co powinno mieć istotne znaczenie przy planowaniu skali inwestycji parkingowych. Kwestie dotyczące organizacji wjazdu na parking — od strony ulicy Skarżyńskiego bądź ulicy Jaskółki — pozostawiamy do rozstrzygnięcia właściwym służbom i urzędnikom odpowiedzialnym za projekt oraz organizację ruchu. Jednocześnie zaznaczamy, że opracowywanie alternatywnych koncepcji zagospodarowania terenu nie jest działaniem niewłaściwym. Pozwala ono na analizę potencjalnych możliwości wykorzystania tego obszaru w przyszłości. Na chwilę obecną jednak okoliczni mieszkańcy nie zgłaszają potrzeby tworzenia dodatkowych miejsc parkingowych ponad te przewidziane w przedstawionej koncepcji. Mając na uwadze rozwój połączeń kolejowych na linii Wyszków – Warszawa, Zarząd Osiedla postuluje rozważenie w przyszłości budowy większego parkingu w formule „Parkuj i Jedź” przy stacji kolejowej, realizowanego we współpracy z władzami PKP. Takie rozwiązanie mogłoby w sposób bardziej kompleksowy odpowiadać na rosnące potrzeby komunikacyjne mieszkańców całej gminy. Z poważaniem Adam Paruszewski Przewodniczący Zarządu Osiedla Rybienko Leśne – Latoszek

Adam Paruszewski

14:17, 2026-05-21

Wywiad z Elżbietą Gadalińską

Gratulacje Elu i powodzenia, jesteśmy z Ciebie dumni 🥰

Wioletta

16:41, 2026-05-20

0%