- Ta kampania ma budzić uśmiech na twarzach wyszkowian. Niech cały świat zobaczy, jak pozytywne i otwarte jest nasze miasto i ludzie tu żyjący - mówiły wiceburmistrz Aneta Kowalewska oraz Edyta Wittich z Urzędu Miejskiego podczas środowej, oficjalnej premiery teledysku o Wyszkowie.
Zdjęcia do teledysku zrealizowano w czerwcu z udziałem wielu wyszkowian - tych najmłodszych, i tych w sile wieku. Tych, którzy lubią biegać i tych, których miłością jest taniec lub sport. Słowem, reprezentantów różnych pokoleń, środowisk, zainteresowań. Instruktorka Joanna Zglec z klubu PowerFit ułożyła choreografię do teledysku, a zumbę wraz z nią tańczą w klipie młode wyszkowianki, seniorki oraz przedszkolaki.
- Wyszków tworzą ludzie, którzy tu mieszkają i dlatego chcieliśmy ich pokazać i poprzez nich promować nasze miasto - mówią pomysłodawcy akcji. Akcji, której teledysk stanowi zaledwie jeden z elementów. To cała kampania promocyjna i autopromocyjna, która ma wzbudzić w wyszkowianach poczucie dumy z własnego miasta, a innych przyciągnąć tu i zainteresować Wyszkowem.
- Chcemy budować i pielęgnować lokalny patriotyzm, lokalną tożsamość. Chcemy uczyć współpracy, budować zaufanie społeczne, chcemy byście pamiętali, że Wyszków jest nasz, nasz wspólny - mówiła zastępca burmistrza Aneta Kowalewska. Podkreślała, że temu służą różne działania podejmowane dotychczas przez samorząd, jak nadanie miastu sztandaru, nadawanie honorowego obywatelstwa. I temu też celowi służyć ma nowa kampania pt. "Pokochaj Wyszków".
- Chcemy pokazać, że razem możemy więcej. Ta kampania ma nas uczyć, że powiniśmy być razem, powinniśmy się jednoczyć, jak najwięcej wiedzieć o naszym mieście i się z nim utożsamiać, a jako lubiący Wyszków, zachęcać innych do osiedlania się tutaj. Chcemy pokazywać, że to, co z Wyszkowa, jest dobre - przekonywała Aneta Kowalewska.
To wszystko gmina chce zrealizować nie tylko poprzez teledysk. Kampania opiera się na kilku filarach. Jednym z nich jest nowa szata graficzna elementów promocyjnych - nowoczesna, spójna, która pojawi się z charakterystycznym logo "Pokochaj Wyszków" w głównych punktach miasta, na tablicach informacyjnych, na latarniach w postaci chorągiewek, na wszelkich gadżetach promocyjnych, które wyda gmina. Już pojawiły się koszulki, pocztówki, będa kubki, torebki, piłki i inne gadżety. Kampania zawita do szkół i przedszkoli, gdzie prowadzone będą lekcje samorządności, mające wychowywać świadomych i aktywnych obywateli. Poprzez tę kampanię gmina chce promować lokalnych przedsiębiorców i kluby sportowe. Każdy ze świeżo upieczonych wyszkowskich ojców, który będzie rejestrował w USC swoje dziecko, otrzyma sadzonkę drzewa. Gmina pracuje też nad nowoczesną, mobilną wersją strony internetowej i stawia na nowoczesne metody promocji i autopromocji, jak storytelling.
Teledysk inaugurujący kampanię został ciepło przyjęty przez premierową widownię, wśród której przeważali bohaterowie klipu. Podczas spotkania w "Hutniku" wyszkowianie, na czele z burmistrzem, chętnie opowiadali, za co można kochać Wyszków.
- Za uśmiech przyjaznych ludzi, za dynamiczny rozwój, za zieleń, za unowocześnianie a jednocześnie wierność tradycji i pamięć o historii - wyliczali wyszkowianie. Muzyczną laurkę miastu wystawiła, śpiewając piosenkę o Wyszkowie, Karolina Pujer. Popis energii, żywiołowości, radości z bycia wyszkowiankami dały z kolei uczestniczki akademii fitness PowerFit na czele z Joanną Zglec. Pokaz uatrakcyjniły również bańki mydlane, balony i konfetti przygotowane przez Wytwórnię Wesel.
Teledysk prezentujemy poniżej. Można go także oglądać na profilu FB gminy Wyszków oraz będzie wyświetlany przed każdym seansem w Kinie Dobrych Filmów w WOK Hutnik. Promocyjne gadżety (na razie koszulki) można natomiast kupić w kasie WOk "Hutnik", w wydziale promocji Urzędu Miejskiego oraz Punkcie Informacji Turystycznej.