REKLAMA
REKLAMA

Raz Dwa Fitness

Raz Dwa Fitness

Centralna 42, 07-200 Wyszków 601 146 258 recepcja@razdwafitness.pl http://www.razdwafitness.pl
Siłownie i fitness Udostępnij:  

  • Raz Dwa Fitness to klub stworzony tak aby każdy czuł się w nim komfortowo.
  • Niezależnie od poziomu wysportowania i kondycji będziesz tu mile widzianym gościem. Zawsze możesz liczyć na naszą pomoc i fachową opiekę.
  • Klub jest w spokojnej i cichej lokalizacji, blisko innych obiektów sportowych. Znajduje się w nowoczesnym budynku z dużą ilością miejsc parkingowych.
  • Najważniejszy jest Twój komfort, dlatego będziesz ćwiczyć w salach klimatyzowanych i wentylowanych, po prostu świeżych.
  • Klub wyposażony jest w nowe i bezpieczne maszyny renomowanych producentów HES i BH Fitness, dobrane w taki sposób aby uniknąć kolejek do sprzętu.
  • Do wyboru masz: siłownię, sprzęt cardio, zajęcia grupowe, treningi z instruktorem lub personalne, saunę, masaże. Po prostu wszystko, co pomoże Ci poprawić kondycję i miło spędzić czas.
  • W klubie są przestronne szatnie z prysznicami, toalety i całe zaplecze socjalne, w którym zawsze jest czysto i komfortowo.
  • Po zajęciach wstąp do barku z napojami i odżywkami. Możesz też skorzystać z sauny i masaży.


Raz … Dwa … Rusz się :) Zapraszamy!

 

 

PŁASKI BRZUCH + streching


Zajęcia bazujące na pilatesie i jodze, wzmacniające mięśnie brzucha i grzbietu połączone ze strechingiem (rozciąganiu), wykonywane przy wolnej i relaksacyjnej muzyce.

AEROBOKS

Aeroboks to połączenie boksu, kickboxingu oraz aerobiku przy muzyce. Kopnięcia i uderzenia doskonale kształtują ciało, wpływają na wzrost wytrzymałości i pewności siebie. Idealny sposób na rozładowanie energii.

BBP

Zajęcia, w których duży nacisk położony jest na wzmacnianie i kształtowanie dolnych partii ciała (brzuch, biodra, pośladki). Podczas tych ćwiczeń mięśnie wysmuklają się i optycznie się zmniejszają.

TMT - total muscle training

Są to zajęcia inne niż standardowy aerobik. To przede wszystkim trening całego ciała.

Podczas zajęć wykonujesz 6 kombinacji. Każda z nich wykonywana jest w 3 poziomach trudności i w 3 tempach. Jeśli nie dajesz rady wykonywać poziomu trudniejszego, zostajesz przy łatwiejszym, ale przy systematycznym uczęszczaniu na zajęcia Twój organizm domagać się będzie poziomu wyższego – i tu zaczyna się Twój sukces.

TBC (Total Body Condition) 

TBC to jedna z odmian aerobiku polegająca na rzeźbieniu mięśni całego ciała. Pozwala w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspiesza metabolizm i spalanie tłuszczu. 

AEROBIC DANCE

Połączenie aerobiku z tańcem. Dzięki tym zajęciom możesz połączyć przyjemne z pożytecznym: tańczysz i jednocześnie rzeźbisz swoją sylwetkę oraz mięśnie

ZUMBAktiv

ZUMBAktiv łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowo prostymi krokami oraz układami tanecznymi, ćwiczenia opierają się na zasadzie, że zajęcia powinny sprawiać przyjemność i być łatwe do wykonania. 

STEP

Jest formą ćwiczeń choreograficznych, wytrzymałościowych, która od ponad 15 lat gości w klubach fitness na całym świecie. Cała filozofia stepu polega na wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia, którego wysokość regulujemy w zależności od naszego stopnia zaawansowania. 

JOGA

Zajmuje się rozwojem człowieka zarówno w sensie fizycznym jak i emocjonalnym. Pozwala integrować myśli, emocje i działanie, prowadzi do osiągnięcia równowagi i harmonii. Jest to doskonała metoda pracy, nie tylko z ciałem. Buduje piękną sylwetkę, poprawia stan zdrowia, działając kojąco na nerwy, wyciszając umysł. Systematyczne ćwiczenia mają działanie profilaktyczne w odniesieniu do większości chorób. Dodają energii i siły dla aktywności w codziennym życiu. 

SAMOOBRONA DLA KOBIET

Podstawowym celem zajęć z samoobrony jest nauczenie przewidywania sytuacji zagrożenia, ich unikania, przytomności umysłu i działania w stresie. Kurs samoobrony uczy prostych i podstawowych technik, które mogą być skuteczne jeśli w chwili zagrożenia zachowa się spokój i zimną krew. Zajęcia opierają się na naturalnych odruchach człowieka. W czasie treningów wypracowujemy u Ciebie umiejętność radzenia sobie w sytuacjach realnego niebezpieczeństwa. Wszystkie technik dostosowujemy do indywidualnych możliwości i naturalnych odruchów osób ćwiczących. Szkolenie obejmuje między innymi naukę obrony przed chwytami za ręce, przed chwytami za ubranie i obchwytami tułowia, obrona przed duszeniem, obrona w leżeniu, obrona przed próbą wyrwania torebki, obrona przed niebezpiecznym narzędziem, nauka uderzeń i kopnięć, nauka reagowania w sytuacjach zagrożenia,obezwładniania przeciwnika, umiejętność walki z dwoma i więcej przeciwnikami.

Na początku wszystkich zajęć przeprowadzamy lekką rozgrzewkę przygotowującą do wysiłku, następnie wykonujemy ćwiczenia usprawniające, poprawiające siłę i kondycje. Po ćwiczeniach fizycznych uczymy się konkretnych technik samoobrony. Na koniec treningu przychodzi czas na odpoczynek i ćwiczenia relaksujące.

 

oraz forma w ciąży i pilates!

 

UWAGA! Zajęcia dla dzieci - MMA Kids!


W każdą środę o godzinie 16:00 zapraszamy na treningi, podczas których dzieci w wieku 6-13 lat uczą się podstawowych technik obrony, ćwiczą kondycję, wytrzymałość, a przy okazji świetnie się bawią w gronie rówieśników. Na zajęciach dzieci wyrabiają sprawność, koordynację, prawidłową postawę, zdobywają siłę. W przypadku dzieci z nadwagą, uczestnictwo w treningach wspomaga walkę ze zbędnymi kilogramami.

 

 

 

NOWOŚĆ! PROGRAM KONDYCYJNO-ODCHUDZAJĄCY

 

Masz problem z nadwagą? Brakuje Ci odwagi i motywacji, żeby pojawić się w klubie fitness? Pomożemy. Proponujemy specjalny, autorski program odchudzania "SCHUDNIJ W 6 TYGODNI" - dostosowany zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

Ćwiczysz w zamkniętej grupie. Uczymy jak poprawnie masz się odżywiać. Nie głodzimy Cię ani nie zmuszamy do jednorodnej wyniszczającej diety. 

 

 

Nie czekaj, zgłoś się już dziś do Raz Dwa Fitness.


Liczba miejsc ograniczona

 

"Schudnij w 6 tygodni" jest programem skutecznym i sprawdzonym, opartym na wiedzy naukowej i doświadczeniu instruktorów. Dajcie nam 6 tygodni i poświęćcie minimum 3 razy w tygodniu a zobaczycie jak zmieni się Wasze ciało. Program "Schudnij w 6 tygodni" to 22 godziny treningów.

 

Co możesz osiągnąć? Na pewno: spadek wagi, obniżenie wieku metabolicznego, wzrost sprawności fizycznej, spadek zawartości tkanki tłuszczowej, zmniejszenie obwodów (w talii, biodrach, udach).

 

Chcesz osiągnąć sukces? Zapisz się już dziś. Polecamy.

 

 

Godziny otwarcia

Poniedziałek 07:00 22:00
Wtorek 07:00 22:00
Środa 07:00 22:00
Czwartek 07:00 22:00
Piątek 07:00 22:00
Sobota 09:00 18:00
Niedziela 10:00 16:00
REKLAMA


KATEGORIE


GAZETKI

REKLAMA

OKAZJE

Pracuj.pl