REKLAMA

AKTUALNOŚCIMiastoPowiatSportRozrywkaNaukaTurystykaNa SygnaleKącik PrasowyKulturaPrzetargi i komunikatyWybory

Jak marketing automation pomaga zwiększyć sprzedaż w sieci?

Kącik Prasowy

Automatyzacja marketingu otworzyła nowe możliwości przed tradycyjnymi formami reklamy internetowej, a także przyczyniła się do powstania nowych. Oto pięć obszarów, w których warto wykorzystywać marketing automotion w celu zwiększenia sprzedaży przez internet.

REKLAMA

Reklama dynamiczna na stronie internetowej

Użytkownik, który wchodzi na stronę e-sklepu nie zawsze ma sprecyzowane oczekiwania. Co więcej, nie zawsze jest zdecydowany na dokonanie zakupu. Jak zwiększyć szansę na transakcję korzystając z marketing automation? Dzięki reklamie dynamicznej na stronie internetowej. Spersonalizowane komunikaty zadziałają znacznie bardziej skutecznie od tradycyjnych banerów.

Email marketing

Z rozwiązań marketing automation powszechnie korzysta się już w email marketingu. Przy dużych bazach subskrybentów wysyłanie identycznej wiadomości do wszystkich zwykle mija się z celem – jest kosztowne, a większości odbiorców nie zainteresuje taka wiadomość. W przypadku spersonalizowanych i przemyślanych komunikatów – wręcz przeciwnie.

Powiadomienia push

Jeszcze doskonalszym rozwiązaniem, w którym szeroko wykorzystuje się marketing automation są powiadomienia push. Odbiorcy bardzo chętnie stają się ich subskrybentami po odwiedzeniu strony internetowej. Współczynnik konwersji przekracza średnio 20%, co wyraźnie dystansuje tradycyjne mailingi! Aby rozpocząć przygodę z notyfikacjami push, wystarczy funkcjonalny i wygodny w obsłudze klient, na przykład PushAd – https://push-ad.com/.

Social media

Z marketing automation chętnie korzysta się w social media. Tam bazy potencjalnych odbiorców są praktycznie nieograniczone, dlatego kluczem do sukcesu jest umiejętna segmentacja. Niezwykłe trudno byłoby prowadzić skuteczne kampanie w mediach społecznościowych bez automatyzacji.

Chatbot

W niektórych branżach ciekawym rozwiązaniem z zakresu marketing automation są chatboty. Narzędzie jest coraz doskonalsze i pozwala prowadzić odbiorcę – potencjalnego klienta według określonego scenariusza. Boty z pewnością stanowią przyszłość marketingu, a także zapewniają możliwość ograniczenia kosztów obsługi klienta.

Oczywiście szerokie zastosowanie marketing automation nie ogranicza się do podanych przykładów. Więcej na temat tego ciekawego trendu można przeczytać pod adresem: https://push-ad.com/blog/marketing-automation-co-to-jest/

Art. zewnętrzny

REKLAMA
Admin Admin

Udostępnij:


POLECANE FIRMY

REKLAMA

OSTATNIE KOMENTARZE

SOS dla wyszkowskich siatkarzy
Szkoda, że dyrekcja i nauczyciele tak bardzo angażują się tylko jeśli chodzi o klasy sportowe!!! A reszta dzieciaków, nawet szafek nie mają, a wymagają od nich noszenia dodatkowych butów na w-f.
Rodzic
Duża awaria wodociągu
Witam, W związku z Pani komentarzem proszę powiedzieć na jakiej podstawie twierdzi Pani, że pracownicy inwestora pracują bez planów? Czy Pani osobiście doły kopie na tej budowie? Pozdrawiam, Tomasz
Tomasz
Wyrok za "zakupy z koronawirusem"
jak sprawdza się czy ktoś jest zarażony tym konkretnie koronawirusem skoro nie ma środka do sprawdzania tego? Bo tzw "testów" nie można brać na poważnie skoro one ani nie są do tego przeznaczone, sporo jest wadliwych, a jak już wykryją coś - to wykrywają różne koronawirusy i wirusy - więc nie wwiadomo czy akurat wykryły tego którego akurat w organiźmie szukamy?
ola
REKLAMA

KALENDARZ WYDARZEŃ

27
Niedziela
Wrzesień 2020
Wrzesień
Po Wt Śr Cz Pt So Nd
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1234
imieniny:
Damiana, Mirabeli, Wincentego

REKLAMA

pl.jooble.org PRACA