REKLAMA
AKTUALNOŚCIMiastoPowiatSportRozrywkaNaukaTurystykaNa SygnaleKącik PrasowyKulturaPrzetargi i komunikatyWybory

Siłownia - nie bój się spróbować - jak zacząć i nie zrezygnować

Kącik Prasowy

Jedyną rzeczą trudniejszą od rozpoczęcia swojej przygody z wysiłkiem fizycznym jest wytrwanie w konsekwentnym jego wykonywaniu. Kilka przydatnych porad pozwoli ci się uchronić przed podstawowymi błędami popełnianymi na drodze do pięknej sylwetki. Przedstawiamy najważniejsze czynniki wpływające na podjęcie się pracy na siłowni i utrzymaniu w tym postanowieniu. Zobacz, jakie są najistotniejsze determinanty kształtujące nasz stosunek do ćwiczeń na siłowni.

REKLAMA

Określ swoją motywację

Podstawowym aspektem jest odnalezienie w sobie celu, który po pierwsze skłoni nas do ruszenia się z kanapy, a po drugie zachęci do powtórzenia tego czynu wielokrotnie. Na podjęcie tej decyzji może wpłynąć bardzo wiele czynników, co istotne motywacje zdrowotne mogą nie być priorytetem. Obecny kult pięknej sylwetki, nie rodzi w nas pozytywnej opinii o swoim ciele, gdy stale porównujemy się do pięknych ludzi z Instagrama.

Warto już na początku uświadomić sobie, jak bardzo istotny jest aspekt zdrowia. Jest to czynnik, o który trzeba walczyć stale. Bez względu na wiek i inne zmienne. Żadne ćwiczenia i dieta nie spowodują, że w pełni będziemy aprobować swój wygląd. Taka wizja ciągłego niezadowolenia z siebie bardzo często powoduje, że nie podejmujemy się wysiłku fizycznego bądź rezygnujemy w trakcie. Zmiana punktu oparcia motywacji spowoduje zmianę podejścia do ćwiczeń jako do części naszego życia, a nie pewnej nieprzyjemnej czynności, którą możemy wykonać ograniczoną ilość razy i zapomnieć.

Znajdź dobrego trenera personalnego

Wiele osób, zwłaszcza na początku swojej przygody z siłownią lekceważy to, jak wiele dobrego dla naszych treningów może zrobić trener osobisty. Osoba profesjonalisty pomoże ci spersonalizować rodzaj odbywanego treningu do preferencji, budowy ciała oraz kondycji, a nawet przebytych chorób i diety. Poza tym, dzięki ustaleniu godzin spotkań na siłowni z drugą osobą – która na pewno pojawi się w ustalonym miejscu i czasie – jest doskonałym stymulatorem do wyjścia na siłownię. Taki full pack oferuje trener personalny we Wrocławiu - Personal Dragon. Wszystkie niezbędne informacje, dotyczące podjęcia współpracy z trenerem personalnym znajdziesz na https://personaldragon.pl

Codzienny grafik

Doskonałym sprzymierzeńcem w walce o konsekwencję w podejmowaniu ćwiczeń na siłowni, jest wpisanie ich do swojego grafika. Obecnie mamy bardzo dużo spraw do załatwienia. Praca i życie rodzinne zabierają nam dużo czasu i nieumieszczenie ćwiczeń w codziennym grafiku, sprawi, że najzwyczajniej zapomnimy o kolejnym i kolejnym treningu. To może wybić nas z rytmu i spowodować, że będziemy mieli skłonność do celowego „zapominania”. Trener personalny, dzięki wcześniejszemu zaplanowaniu rodzaju i czasu treningów, sumiennie kontroluje twoje zaangażowanie i efekty. Ludzie mają tendencję do oszukiwania i niewyznaczania sobie trudnych zadań. Przed trenerem osobistym nic się przed nim nie ukryje, a będzie umiał tak nami pokierować, abyśmy przekraczali swoją sferę komfortu.

Oprócz motywacji oraz stymulatora w postaci trenera personalnego ważna jest również umiejętność odpoczywania. Bez regeneracji, czyli snu, dnia wolnego od ćwiczeń i innych czynności relaksacyjnych, wytrwanie w postanowieniu może być znacznie utrudnione. Wprowadź ćwiczenia na siłowni jako element twojego codziennego bytowania – stwórz z niego element twojego stylu życia, a już nigdy nie będziesz mieć problemów z przekonaniem się i wytrwaniem w korzystaniu z siłowni.

Art. promocyjny

REKLAMA
Admin Admin

Udostępnij:


Komentarze

Brak komentarzy...

Zostaw komentarz


POLECANE FIRMY

REKLAMA

AKTUALNOŚCI

Głosowanie

Zobacz wyniki
REKLAMA

KALENDARZ WYDARZEŃ

21
Niedziela
Kwiecień 2019
Kwiecień
Po Wt Śr Cz Pt So Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
12345
imieniny:
Jarosława, Konrada, Selmy

REKLAMA

Pracuj.pl