REKLAMA

REKLAMA

Dofinansowanie usuwania azbestu

Autor: Admin Admin

Miasto | Wtorek, 20 sty 2015 09:34

Urząd Miejski w Wyszkowie przyjmuje od 17 grudnia 2014 r. do 23 stycznia 2015 r wnioski o objęcie dofinansowaniem usuwania wyrobów zawierających azbest z terenów nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych.

Miasto

REKLAMA

Dofinansowanie polega na bezpłatnym odbiorze zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, Gmina Wyszków nie udziela dotacji na demontaż wyrobów zawierających azbest oraz na nowe pokrycie dachowe. Do wniosku należy załączyć następujące dokumenty:
- wniosek (z określeniem ilości wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do odbioru w roku 2015),
- informację o wyrobach zawierających azbest (wszystkich na terenie posiadanych nieruchomości),
- oświadczenie dotyczące zgłoszenia planowanych prac remontowych (zgłoszenia dokonuje się w Starostwie Powiatowym na 30 dni przed planowanym demontażem starego pokrycia dachowego),
- oświadczenie dotyczące uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej (w przypadku zmiany konstrukcji budynku lub jego rozbiórki wydawane przez Starostę Powiatu Wyszkowskiego),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przygotowania i realizacji wniosku.
Oświadczenia dotyczące decyzji lub zgłoszeń do organów administracji architektoniczno- budowlanej należy wypełnić dla odpowiedniego przypadku.
Uwzględniane będą tylko kompletne wnioski zawierające wszystkie wymagane załączniki.

Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem telefonu 29 743 77 04, adresem e-mail:[email protected] lub osobiście w pokoju 113 Urzędu Miejskiego w Wyszkowie.

źródło: UM

Załączniki.

REKLAMA

Tagi.


Komentarze (0).

REKLAMA

Brak komentarzy

Zostaw komentarz.

REKLAMA

Polecane firmy.

REKLAMA

Najnowsze komentarze.

Nadchodzące wydarzenia.

REKLAMA

Okazje.

REKLAMA