Dofinansowanie polega na bezpłatnym odbiorze zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, Gmina Wyszków nie udziela dotacji na demontaż wyrobów zawierających azbest oraz na nowe pokrycie dachowe. Do wniosku należy załączyć następujące dokumenty:
- wniosek (z określeniem ilości wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do odbioru w roku 2015),
- informację o wyrobach zawierających azbest (wszystkich na terenie posiadanych nieruchomości),
- oświadczenie dotyczące zgłoszenia planowanych prac remontowych (zgłoszenia dokonuje się w Starostwie Powiatowym na 30 dni przed planowanym demontażem starego pokrycia dachowego),
- oświadczenie dotyczące uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej (w przypadku zmiany konstrukcji budynku lub jego rozbiórki wydawane przez Starostę Powiatu Wyszkowskiego),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przygotowania i realizacji wniosku.
Oświadczenia dotyczące decyzji lub zgłoszeń do organów administracji architektoniczno- budowlanej należy wypełnić dla odpowiedniego przypadku.
Uwzględniane będą tylko kompletne wnioski zawierające wszystkie wymagane załączniki.
Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem telefonu 29 743 77 04, adresem e-mail:[email protected] lub osobiście w pokoju 113 Urzędu Miejskiego w Wyszkowie.
źródło: UM