Wszystkie spektakle oraz warsztaty będą odbywały się w Wyszkowskim Ośrodku Kultury "Hutnik", ul. Prosta 7. Program niezwykłego festiwalu prezentuje się następująco:
21 września, sobota:
Sala kameralna
-> godz. 14.30 - warsztaty aktorskie, prowadzący Maciej Rayzacher,
Sala widowiskowa
-> godz. 18 – spektakl „Komiwojażer, czyli idol publiczny”, Teatr Parabuch; „Sztuka Teatru Parabuch stanowi interesującą wariację faustowską, z mocno zarysowanymi postaciami, zaskakującym zwrotem akcji i zwartym, nieprzegadanym dialogiem. A przy tym - przepojona jest naszą blokową polskością”.
-> godz. 19.15 – spektakl „GRAU”, Kabaretus Fraszka. „Program "GRAU" opowiada o radościach życia codziennego, ale i o zwyczajnych ludzkich problemach, z którymi każdy uczy się sobie radzić. O tym jak świat byłby smutny, gdyby nie można było się nim dzielić z innymi. "GRAU" kontynuuje i uwypukla niektóre wątki, jakie pojawiły się we wcześniejszych programach Fraszki. Ktoś mógłby się dopatrzeć tu inspiracji analizą konwersacyjną Harolda Garfinkela czy badaniami interakcji Ervinga Goffmana, ktoś inny mógłby dopatrzeć się gestów pychy wykonawców. Ktoś inny mógłby wyjść poza taki odbiór, a ktoś inny - po prostu wyjść”.
-> godz. 21 -> spektakl „Karol i Helena”, grupa teatralno-kabaretowa „Obustronni ludzie”; „Karol i Helena” to perypetie młodego małżeństwa z dzieckiem, pokazane w krzywym zwierciadle. Teksty, które tworzą ten program były częściowo realizowane na zamówienie „Akademii Rozrywki” 3 Programu Polskiego Radia. Wciąż powstają nowe odcinki. Niektóre zyskały wiernych fanów wśród radiosłuchaczy i powtarzane są wiele razy”.
22 września, niedziela:
Sala kameralna:
- godz. 11 -> warsztaty operatorsko-reżyserskie, prowadzący: Krzysztof Nowicki i Łukasz Smolnik.
Sala widowiskowa:
- godz. 12.30 -> warsztaty aktorskie, prowadzący: Maciej Rayzacher.
- godz. 17 -> spektakl „Bitwa Morska”, Scena Kotłownia; "Bitwa Morska" wraca do tematyki katastrofy statku. Na małej tratwie czeka na pomoc dwóch rozbitków. Różnica poglądów pomiędzy postaciami odgrywanymi przez Rafała i Michała Swaczynę jest ogromna. Pierwszy to arystokrata (Blandaime), elegancko ubrany pan, dobierający słowa z kunsztem, zgodnie z wykształceniem oraz nabytą kindersztubą. Natomiast drugi (Platin) to przykład "gminu", kelner z drugiej klasy, który mniej więcej zna zasady ludzi pracujących na morzu i wie, jak je zastosować. Największym problemem jest pisanie listu z prośbą o pomoc. Arystokrata chce go napisać językiem uprzejmym, wręcz literackim, kelner natomiast obstaje za pismem prostym w formie komunikatu, chce użyć języka radiowego. Widać, że jeden i drugi nie chce ustąpić, a konflikt narasta”.
- godz. 18 -> spektakl "Listy do W.", Studio Aktorskie przy Teatrze Go; „Stanisław Ignacy Witkiewicz obok powszechnie znanych sztuk teatralnych, powieści i traktatów filozoficznych pisał żarliwe listy do swojego spowiednika – żony. Ten „wielki prorok niezależności literackiej” – jak sam się nazwał w jednym z listów – przekazywał żonie, Nineczce, zarówno kameralne, jak i publiczne słowotwory. Często przemycał w relacji swoje myśli wychodzące daleko poza ich stosunki. W trakcie tworzenia tych mikro-dzieł o maksymalnej intensywności emocjonalnej przebywał w różnych stanach świadomości, które adepci Studia Aktorskiego zapragnęli zarejestrować i przekazać widzom. Spektakl teatralny „Listy od W.” przemyca wizje Witkacego daleko poza granice poznania. Od odbiorców zależy, co znajdą po drugiej stronie”.
- godz. 19.15 -> spektakl "Schowek 1.0", Grupa ETC; Koncert muzyki eksperymentalnej stanowi etap pracy nad planowaną inscenizacją sztuki Georgesa Pereca "Schowek Parmentier". Pomysł inscenizacji sztuki Pereca zrodził się jako rozwinięcie interpretacji performance'u Rodneya Grahama "Lobbing Potatoes at a gong". Performance Grahama jest tutaj punktem wyjścia do myślenia nad dźwiękową warstwą sztuki Pereca, który wszak był między innymi mistrzem eksperymentalnego teatru radiowego. Pierwsze wcielenie projektu będzie zatem wydarzeniem na pograniczu między performance'em, koncertem muzyki eksperymentalnej oraz działaniem stricte teatralnym”.