Zdecydowana większość spraw może być załatwiana za pośrednictwem kontaktu telefonicznego 29-743-77-62, korespondencyjnego, za pośrednictwem poczty elektronicznej ([email protected]) lub platformy ePUAP. Dodatkowo przy wejściu do Urzędu znajduje się skrzynka na korespondencję.
- Tak długo jak to będzie możliwe, chcemy pozostać otwarci dla interesantów, ale apelujemy do mieszkańców o ograniczenie bezpośrednich wizyt w Urzędzie - mówi zastępca burmistrza Aneta Kowalewska.
Wszelkie wzory wniosków i formularze dostępne są na stronie www.bip.wyszkow.pl w zakładce „Poradnik Interesanta”.
Kontakt do urzędu:
???? Centrala Urzędu Miejskiego: 29-743-77-62
???? Urząd Stanu Cywilnego: 29-743-77-11
???? Wydział Zagospodarowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami: 29-743-77-60
???? Wydział Podatków i Opłat Lokalnych: 29-743-77-33
???? Wydział Promocji, Kultury i Sportu: 29-743-77-62
???? Wydział Spraw Obywatelskich i Administracji: 29-743-77-03
???? Wydział Gospodarki Komunalnej, Mieszkalnictwa i Rolnictwa: 29-743-77-04
???? Wydział Finansowo-Budżetowy: 29-743-77-25
???? Wydział Edukacji i Spraw Społecznych: 29-743-77-32
???? Wydział Rozwoju: 29-743-77-01
???? Wydział Inwestycji i Bezpieczeństwa: 29-743-77-63
???? Wydział Informatyzacji i Ochrony Danych: 29-743 77 41