Budynek Urzędu Gminy w Brańszczyku od 22 marca pozostaje zamknięty dla bezpośredniej obsługi interesantów. Sprawy urzędowe w Urzędzie Gminy w Brańszczyku pozostają możliwe do załatwienia:
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w wyznaczonym miejscu
- drogą korespondencyjną (pocztą tradycyjną),
- drogą telefoniczną,
- drogą elektroniczną:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej: Urząd Gminy w Brańszczyku - sekretariat@branszczv k.pl
- za pośrednictwem platformy ePUAP - adres skrzynki podawczej na platformie ePUAP /ugbranszczyk/skrytka
Umożliwia się także umieszczenie korespondencji w skrzynce podawczej znajdującej się przy wejściu do siedziby Urzędu, niezależnie od innych form komunikacji z Urzędem. Obsługę klientów w siedzibie Urzędu Gminy w Brańszczyku ogranicza się wyłącznie do spraw niecierpiących zwłoki, wymagających osobistego stawiennictwa. Klienci, którzy będą obsługiwani w Urzędzie Gminy, są zobowiązani do przestrzegania obowiązujących zasad zapobiegania rozprzestrzenianiu się COVID-19, w szczególności do zdezynfekowania rak, osłonięcia ust i nosa maseczką oraz zachowania dystansu.
Dyżury wójta gminy Brańszczyk odbywające się w poniedziałki zostają odwołane. Skargi i wnioski oraz interwencje wójt gminy Brańszczyk przyjmuje za pośrednictwem poczty tradycyjnej, elektronicznej lub poprzez platformę ePUAP. Płatności i należności publicznoprawne należy regulować w formie bezgotówkowej, tj. przelewem bankowym, przelewem elektronicznym albo przekazem pocztowym, na określony rachunek bankowy. Wstrzymuje się wyjazdy służbowe pracowników Urzędu Gminy w Brańszczyku poza niezbędnymi do właściwego realizowania zadań gminy Brańszczyk.